TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Spółka McDonald’s Polska wchodzi w kolejny, drugi już etap remodellingu sieci restauracji.
reklama
Podczas jego trwania zostanie wprowadzana nowa oferta produktowa, zmianie ulegnie standard obsługi klienta, wygląd i model działania lokali.
Menu poszczególnych restauracji McDonald’s zostanie dopasowane potrzeb rynków lokalnych. Zmieni się również podejście pracowników restauracji do klienta, który zgodnie z nowymi standardami będzie obsługiwany bardziej indywidualnie - w zależności od wieku, czy też statusu np. obsługa restauracji będzie podchodziła do klientów siedzących przy stolikach, nawiązywała z nimi rozmowę, dolewała nieodpłatnie kawy.
Wszystkie te zabiegi mają na celu poprawienie wizerunku restauracji McDonald’s w oczach klientów i zachęcenie ich do częstszego odwiedzania lokali, co z pewnością pomoże poprawić wyniki finansowe sieci.
Aktualnie w Polsce działa 208 restauracji McDonald's, z czego 36 w Warszawie. Część z nich to restauracje oparte o franczyze.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami