TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2018-02-08 - Lufthansa w nowych barwach

Lufthansa pokaza艂a sw贸j nowy, zmodernizowany wizerunek marki klientom i爌racownikom podczas dw贸ch du偶ych wydarze艅 we Frankfurcie i Monachium w犈況od臋, 7 lutego.

reklama


Najbardziej widoczn膮 zmian膮 jest nowe malowanie samolot贸w. Przed 3 tysi膮cami go艣ci we Frankfurcie i Monachium, Lufthansa oficjalnie zaprezentowa艂a Boeinga 747-8 oraz Airbusa 321 z nowym designem. W爖esz艂ym tygodniu, poszczeg贸lne detale wywo艂a艂y wiele dyskusji, szczeg贸lnie w爉ediach spo艂eczno艣ciowych. Reakcja na nowy wygl膮d by艂a w przewa偶aj膮cej mierze pozytywna, chocia偶 niekt贸rym brakowa艂o tradycyjnego 偶贸艂tego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjaln膮 funkcj臋 - wyr贸偶niaj膮c膮 i pomo偶e w爋rientacji na lotniskach. W przysz艂o艣ci kolor 偶贸艂ty znajdzie si臋 mi臋dzy innymi na ka偶dej karcie pok艂adowej oraz wszystkich stanowiskach lotniskowych Lufthansy.

Lufthansa si臋 zmieni艂a, jest bardziej nowoczesna i odnosi wi臋ksze sukcesy ni偶 kiedykolwiek. Od teraz, b臋dzie to r贸wnie偶 widoczne dla wszystkich poprzez nowy design. - powiedzia艂 Carsten Spohr, Prezes Zarz膮du Deutsche Lufthansa AG. "

Zaprojektowany dok艂adnie 100 lat temu, przez grafika Otto Firle, 偶uraw pozostanie ikon膮 Lufthansy. W爌rzysz艂o艣ci b臋dzie cie艅szy, lepiej wpasowuj膮c si臋 w cyfrowy 艣wiat. Tak偶e cie艅szy pier艣cie艅 sprawi, 偶e 偶uraw b臋dzie wygl膮da膰 bardziej elegancko, wprowadzaj膮c go na pierwszy plan i zapewniaj膮c mu wi臋cej przestrzeni. Zachowane zostanie r贸wnie偶 znane niebiesko-偶贸艂te po艂膮czenie kolor贸w Lufthansy - ale ich u偶ycie zostanie zdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest nieco ciemniejszy, elegantszy i爏taje si臋 wiod膮cym kolorem marki.

Po 30-stu latach, flota Lufthansy b臋dzie stopniowo zmienia膰 malowanie. Nowy design zosta艂 stworzony w 艣cis艂ej wsp贸艂pracy z licznymi ekspertami. Po wst臋pnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami i barwami, nowy design zosta艂 uko艅czony. W zgodzie ze standardem premium, dominuj膮cym kolorem w najbli偶szych dekadach b臋dzie niebieski. We wn臋trzu kabiny go艣ci powita obs艂uga w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzgl臋dniaj膮ce 偶贸艂t膮 kolorystyk臋. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki w przysz艂o艣ci r贸wnie偶 zostan膮 zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi. 艁膮cznie w ci膮gu najbli偶szych dw贸ch lat wymienionych b臋dzie ponad 160 milion贸w akcesori贸w pok艂adowych.

R贸wnie偶 identyfikacja wizualna Lufthansa Group zosta艂a od艣wie偶ona. Z nowego logo znikn膮艂 偶uraw, nazwa pisana jest przy u偶yciu wy艂膮cznie du偶ych liter. Wzi臋to pod uwag臋 r贸偶norodno艣膰 marek Grupy oraz neutralno艣膰 tych firm.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2018 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com