TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2022-05-31 - Kampania promocyjna województwa małopolskiego nagrodzona

26 maja br., podczas uroczystej Gali organizowanej w trakcie XVII Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej w Wałbrzychu, ogłoszone zostały wyniki ogólnopolskiego Konkursu Kryształy PR-u.

reklama


Nagrodę główną - Grand Prix Kryształów PR-u w kategorii najlepszy film promocyjny za film "7 powodów aby przyjechać do Małopolski" otrzymał Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego.

PR w Samorządzie i Administracji Państwowej to najstarsza w Polsce Konferencja dedykowana przedstawicielom jednostek terytorialnych i samorządowych. Od kilku lat wydarzeniu towarzyszy Konkurs Kryształy PR-u, w którym nagradzane są najbardziej wartościowe inicjatywy jednostek samorządów terytorialnych i organów administracji państwowej, jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.

Do tegorocznej edycji konkursu wysÅ‚ano niemal setkÄ™ zgÅ‚oszeÅ„ z różnego rodzaju jednostek samorzÄ…du terytorialnego oraz spółek samorzÄ…dowych. Projekty oceniane byÅ‚y w kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepszy event spoÅ‚eczny, najlepsza gazeta miejska/biuletyn, najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorzÄ…dowej i najlepsza kampania informacyjno-promocyjna, zwiÄ…zana z pandemiÄ… COVID-19.
Małopolska zdobyła:



Kampania pn. "MaÅ‚opolska. Poznajmy siÄ™", której jednym z elementów byÅ‚ nagrodzony film promocyjny "7 powodów aby przyjechać do MaÅ‚opolski", zrealizowana zostaÅ‚a w 2020 roku przez Województwo MaÅ‚opolskie i MaÅ‚opolskÄ… OrganizacjÄ™ TurystycznÄ…. Jej zaÅ‚ożeniem byÅ‚o ukazanie MaÅ‚opolski jako regionu idealnego do wypoczynku w duchu "slow", czyli niespiesznego, uważnego podróżowania oraz zachÄ™cenie mieszkaÅ„ców i turystów do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać siÄ™ do MaÅ‚opolski. Kampania wyróżniaÅ‚a siÄ™ na tle innych dziÄ™ki lokalnym ambasadorom - mieszkaÅ„com regionu, którzy przez pryzmat swoich pomysłów, znajomoÅ›ci regionu, doÅ›wiadczeÅ„ i zainteresowaÅ„ pokazywali nieoczywiste oblicza MaÅ‚opolski, miejsca które warto odwiedzić, tradycje które warto poznać, ludzi których warto spotkać czy przysmaki, w których warto siÄ™ rozsmakować. Ambasadorami regionu byli: Ania DÄ…bek - przewodniczka po Ojcowskim Parku Narodowym, rodzina Mazurków - twórcy bloga "Rodzinnie dookoÅ‚a Å›wiata", Anna Szafraniec - kolarka górska, znawcy kulinariów Maja i Bartosz - twórcy Radia Kulinarnego oraz Jan SabaÅ‚a - przewodnik tatrzaÅ„ski i edukator ekologiczny. A wszystko to w tle pandemii Covid-19 i obostrzeÅ„ z niÄ… zwiÄ…zanych. Dlatego, zależaÅ‚o nam na pokazaniu w MaÅ‚opolsce miejsc ciekawych, lecz nieznanych szerszej grupie odbiorców, zlokalizowanych "poza utartym szlakiem" i takich, w których można odpocząć z dala od tÅ‚umu turystów.

Nie ma lepszych osób, które mogą zarekomendować region, niż jego mieszkańcy. Dlatego też do udziału w kampanii zachęcającej do odkrywania mniej oczywistych miejsc i znalezienia swoich powodów, aby wybrać się do Małopolski zaprosiliśmy lokalnych pasjonatów, osoby, dla których odkrywanie naszego regionu to misja i pasja. I to była bardzo dobra decyzja. Te osoby to prawdziwi ambasadorzy naszego regionu, którzy pokazali nam nowe, często zaskakujące jego oblicza - zauważa Iwona Gibas.

W ramach kampanii, oprócz nagrodzonego filmu promocyjnego "7 powodów aby odwiedzić Małopolskę", powstały także wideosondy z rekomendacjami mieszkańców dotyczącymi urokliwych miejsc w regionie oraz reportaże, w których ambasadorzy akcji pokazywali "swoją Małopolskę". Ponadto, w kampanię zaangażowani zostali także internauci, którzy mogli podzielić się swoimi małopolskimi odkryciami.
Licznych inspiracji do podróżowania po Małopolsce dostarcza także regionalny portal turystyczny visitmalopolska.pl oraz aplikacja mobilna VisitMałopolska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com