TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2020-04-24 - Nowy wymiar akcji Poznań za pół ceny

"Poznań za pół ceny", projekt w ramach którego od dwunastu lat sprzedawano nawet 100 tysięcy usług turystycznych za pół ceny w ciągu dwóch dni, odbędzie się pomimo ograniczeń.

reklama


Specjalna, wirtualna edycja akcji potrwa ponad tydzień od 2 do 10 maja 2020, a jej głównym celem będzie wspieranie poznańskiej turystyki w dobie pandemii COVID-19.

Organizatorem wydarzenia jest Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna (PLOT). W tym roku przypada jej trzynasta edycja. Jednak ze względu na epidemię COVID-19 i związane z tym ograniczenia nie będzie mogła się odbyć w dotychczasowej formie.

Utrzymujemy dwa filary akcji czyli unikalny program turystyczny i doskonałą jakość poznańskich usług turystycznych w okazyjnej cenie, ale przenosimy te filary w nowy wymiar - mówi Jan Mazurczak, prezes zarządu PLOT. Program turystyczny trafi zatem do Internetu. Znajdą się w nim wirtualne spacery po mieście z przewodnikami, a także zwiedzania on-line poznańskich wystaw i muzeów.

Z drugiej strony także w Internecie będzie można kupić usługi turystyczne w atrakcyjnej cenie w postaci voucherów do wykorzystania w przyszłości. W ten sposób można zaplanować weekend w Poznaniu i okolicach, wybierając hotel, obiad w restauracji czy Poznańską Kartę Turystyczną i wykorzystać w przyszłości.

To nie tylko szansa na zaplanowanie weekendu w Poznaniu z atrakcyjnymi zniżkami, ale i realne wsparcie dla poznańskiej branży turystycznej - podkreśla Jan Mazurczak.

Nabór partnerów z Poznania i okolic trwa. Udział wziąć mogą przedsiębiorcy oferujący vouchery na produkty i usługi turystyczne, a także instytucje oraz organizacje, chcące zaprezentować swoją ofertę on-line.

Ze względu na szczególne okoliczności zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z zespołem organizacyjnym "Poznania za pół ceny". Kontakty dostępne są na stronie www.poznanzapolceny.pl i na Facebooku akcji (@polceny). Podchodzimy do każdej oferty indywidualnie i staramy się doradzić, jak ją najlepiej przygotować - mówi Wojciech Mania, koordynator akcji.

Na stronie znajdzie się także miejsce dla inicjatyw towarzyszących, mających na celu pomoc w przetrwaniu poznańskim atrakcjom turystycznym.

Organizatorzy liczą, że budowana od kilkunastu lat marka "Poznań za pół ceny" będzie wsparciem dla branży turystycznej.

Od kilku tygodni trwa w mediach społecznościowych kampania #WeWillWait, o której pisaliśmy w aktualności Zaczekamy na turystów i będziemy gotowi na ich przyjęcie



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2020 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com