TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2024-06-13 - Sun & Snow rozszerza działania marketingowe

Firma Sun & Snow zarządzająca wynajmem ponad 2,7 tys. apartamentów, w ponad 50 miejscowościach wypoczynkowych oraz miastach w Polsce, przygotowała ofertę wakacyjną. Po okresie tzw. first minut, który cieszył się dość dużym zainteresowaniem - obecnie firma skupia się na opracowaniu rabatów na wybrane kierunki oraz atrakcyjnych pakietów - co stanowi nowość w ofercie operatora.

reklama


Tegoroczna oferta letnia, która opracowało Sun & Snow, będzie pierwszą w historii, która w całości obejmie program lojalnościowy, w którym na turystów czekają dodatkowe rabaty, czy system poleceń. Rabat w wysokości 5 proc., będzie naliczany już od pierwszego pobytu, zaś wraz ze zgromadzonymi punktami będzie on rósł nawet do 10 proc. Część programu stanowić będzie również system poleceń wśród klientów, gdzie po wygenerowania kodu polecającego i przekazaniu go osobie, która nie jest jeszcze klientem Sun & Snow, uczestnik programu otrzyma również zniżkę dla siebie.

Tegoroczne lato będzie bardzo intensywne dla branży turystycznej. Widzimy rosnące zainteresowanie naszą ofertą, ale także działania konkurencji, która również szykuje wiele atrakcji. W tym roku - po sukcesie akcji first minut promujemy nasze resorty, gdzie co tydzień pojawiają się ciekawe zniżki na wybrane miasta, oraz gdzie po raz pierwszy oferujemy ciekawe pakiety, np. "Dzieci wypoczywają taniej" czy "W góry nad wodę" mówi Mariola Skorupa, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Sun & Snow.

Spośród atrakcyjnych kierunków wypoczynku w tegoroczne wakacje, Sun & Snow, szczególnie poleca resort w Białce Tatrzańskiej, Zakopane Lipki Park, Resort Szklarska Poręba, Czarna Góra Resort, Kołobrzeg, czy Jastrzębia Góra Residence. Ofertę tą wspiera w czerwcu akcja "Upoluj swoje miasto z rabatem 200 zł", gdzie co tydzień czeka na turystów nowa oferta, a dzięki usłudze PayPo można zapłać za rezerwację, nawet po 30 dniach. Dodatkowo w czerwcu Sun & Snow przygotowało ofertę, w której do każdego dwudniowego pobytu, można dobrać jedną dobę gratis czy zabrać pupila za darmo.

W tym roku wiele obiecujemy sobie, po wprowadzeniu do oferty pakietów, które dodatkowo oferują nie tylko śniadania, ale szereg atrakcji, takich jak animacje dla dzieci, kino plenerowe, czy wspólne grillowanie. Na razie w ramach testów wprowadziliśmy takie usługi w Białce Tatrzańskiej i Czarna Góra Resort, jednak liczymy że takich miejsc na mapie obsługiwanych przez nas będzie coraz więcej dodaje Mariola Skorupa z Marketingu Sun & Snow.

Jak zauważa Sun & Snow obecnie większość pobytów jest rezerwowanych znacznie wcześniej niż w latach ubiegłych. Do tej pory istotnym trendem było wstrzymywanie się turystów z rezerwacjami do ostatniej chwili, co wynikało zarówno z obaw dotyczących pogody, ale także świeżych wspomnień związanych z zakazami wyjazdów w okresie pandemii, czy obaw dotyczących wzrostu cen. Obecnie wg. danych Sun & Snow, większość atrakcyjnych ofert jest rezerwowana minimum na 2-4 tygodnie przed datą przyjazdu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com