TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-05-27 - Cztery miasta łączą siły by przyciągnąć turystów

Cztery polskie miasta - Gdańsk, Giżycko, Opole oraz Lublin - jednoczą siły i wspólnie zapraszają turystów do zwiedzania swoich największych atrakcji.

reklama


TripPass to nowa karta turysty zawierająca pakiety darmowych wejść oraz zniżek do kilkudziesięciu atrakcji położonych we wszystkich miastach uczestniczących w projekcie.

Przy pomocy TripPass można zwiedzić między innymi takie popularne obiekty na mapie turystycznej Polski jak: Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku, Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu, Twierdzę Boyen w Giżycku czy Ośrodek Brama Grodzka - Teatr NN" w Lublinie. A to jedynie wybrane przykłady! - zapowiada Arkadiusz Wiśniewski, Prezydent Opola.

Koszt karty to 5 złotych, a zysk płynący z jej posiadania to możliwość korzystania z licznych ulg i rabatów w muzeach, galeriach, teatrach czy restauracjach oraz innych atrakcjach turystycznych położonych w Opolu, Gdańsku, Giżycku czy Lublinie. Miasta, łącząc wysiłki i promując się wzajemnie, mogą w ten sposób dotrzeć z atrakcyjną ofertą do znacznie większego grona odbiorców. Na trip do Giżycka - Żeglarskiej Stolicy Polski zapraszam wszystkich spragnionych krystalicznie czystego powietrza, słońca, czystej wody, białych żagli i nieskrępowanego relaksu wśród lasów i jezior - mówi Burmistrz Giżycka Wojciech Karol Iwaszkiewicz.

Poprzez projekt TripPass polskie miasta chcą na nowo, po okresie pandemii, zaprosić do siebie gości z kraju i zagranicy. Po ostatnim półroczu zupełnego zahamowania branży turystycznej w kraju chcemy wzbudzić wśród turystów pozytywny impuls do bezpiecznego podróżowania. Ostatni rok wyraźnie pokazał, że wspólne działania przynoszą dobre efekty, tworzymy więc wspólną ofertę, dzięki której turyści krajowi i zagraniczni będą mogli odkrywać polskie miasta - mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, Zastępca Prezydenta Miasta Lublin ds. Kultury, Sportu i Partycypacji. Co ważne, zainteresowanie projektem zadeklarowały kolejne instytucje, organizacje turystyczne i samorządy, które współpracowały podczas ubiegłorocznej kampanii #CityWillWait, dostrzeżonej i nagrodzonej w ogólnopolskich i międzynarodowych konkursach, m.in. nagrodą Bessie Awards 2021 w kategorii Współpraca roku".

Pandemia była czymś, czego nikt nie mógł przewidzieć. Kluczem była więc szybka reakcja na to co się dzieje w związku z COVID-19. Stąd nasza akcja #CityWillWait, która okazała się strzałem w przysłowiową 10". To właśnie #CityWillWait była początkiem naszej współpracy, a karta TripPass stała się produktem, który jest jej efektem. Obecnie w projekcie udział biorą 4 miasta, ale z pewnością nie powiedzieliśmy ostatniego słowa i lista miejscowości projektu TripPass będzie coraz dłuższa! - mówi Łukasz Wysocki, Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com