TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-01-03 - KLM pomoże pasażerom w pakowaniu

Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci holenderskiego przewoźnika będą mogli spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta.

reklama


Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą. Można usłyszeć w nim głos BlueBota (w skrócie BB) - bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM Bluebot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie "BB" z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie - pomoc w pakowaniu.

Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim.

Praktyczne użycie serwisu możemy zobaczyć w specjalnie przygotowanym przez KLM filmie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com