TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Linie KLM wprowadziły na rynek kolejną technologiczną nowość. Teraz klienci holenderskiego przewoźnika będą mogli spakować się do podróży przy pomocy wirtualnego asystenta.
reklama
Google Home to urządzenie zintegrowane z wyszukiwarką Google, które pełni rolę sterowanego głosem głośnika i asystenta w inteligentnym domu. Teraz Google Home nie tylko na zawołanie włączy światło lub muzykę, ale też pomoże spakować walizkę przed podróżą. Można usłyszeć w nim głos BlueBota (w skrócie BB) - bazującego na sztucznej inteligencji chatbota KLM, który udzieli rad w pakowaniu, w oparciu o dane z rezerwacji takie jak kierunek podróży, długość pobytu, a także o prognozę pogody na miejscu. Wprowadzony na rynek w październiku tego roku chatbot KLM Bluebot łączy sztuczną inteligencję z kilkoma systemami KLM i wsparciem ponad 250 realnych pracowników działu obsługi klienta. W pierwszym etapie bot był wykorzystywany wyłącznie do zapytań dotyczących rezerwacji lotniczych. Zintegrowanie "BB" z Google Home daje kolejne praktyczne zastosowanie - pomoc w pakowaniu.
Posiadacze urządzenia Google Home mogą aktywować serwis pakowania prosząc o rozmowę z KLM. Usługa jest również dostępna na innych urządzeniach, na których działa Google Assistant. W niedalekiej przyszłości klienci KLM będą też mogli wysłać za pośrednictwem Google Home na swój profil społecznościowy listę rzeczy do przypomnienia, których w danej chwili nie są w stanie zapakować, takich jak na przykład wizy, które wymagają zorganizowania. Należy pamiętać, że rozmawiając z Google Home, jak i botem KLM należy posługiwać się językiem angielskim.
Praktyczne użycie serwisu możemy zobaczyć w specjalnie przygotowanym przez KLM filmie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami