TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-08-20 - DZT promuje wyjazdy zdrowotne

Globalna kampania komunikacyjna German.Spa.Tradition. podejmuje trend dobrego samopoczucia i zwracanie uwagi na zdrowie.

reklama


Według badania przeprowadzonego w lutym przez Europejską Komisję Turystyki dla 66 procent Europejczyków planujących wyjazdy, wypoczynek jest najważniejszym motywem podróży, z czego 14,8 procent jest zainteresowanych głównie pobytem na łonie przyrody i aktywnością na świeżym powietrzu, 13 procent kulturą i dziedzictwem kulturowym, 10,2 procent odnową biologiczną i relaksem, a 3,9 procent doznaniami kulinarnymi.
Niemiecka Centrala Turystyki (DZT) reaguje na nowy trend konsumencki uruchomieniem globalnej kampanii komunikacyjnej German.Spa.Tradition. Kampania prezentuje Niemcy jako cel wyjazdów zdrowotnych i wellness. Niemcy mogą poszczycić się wysokimi standardami jakości i wieloletnią tradycją uzdrowiskową.

Swoją kampanią DZT celebruje zarazem 200. rocznicę urodzin Sebastiana Kneippa. Wpływy jego filozofii holistycznej dotyczącej dbałości o zdrowie do dziś są obecne w zabiegach medyczno-terapeutycznych oraz ofertach odnowy biologicznej.

German.Spa.Tradition. ma formę kampanii contentowej, odwołującej się do emocji odbiorców. Kampania jest prowadzona na dziesięciu rynkach europejskich oraz w krajach Zatoki Perskiej. Na początku kampanii w sieci pojawiła się mikrostrona mająca być źródłem inspiracji i informacji, zawiera ona film towarzyszący kampanii oraz informacje o tradycjach uzdrowiskowych w Niemczech. Głównym narzędziem kampanii jest marketing narracyjny (storytelling). Ponadto w działania zaangażowane są ambasadorki i ambasadorzy kampanii, tworzone są biuletyny tematyczne oraz artykuły sponsorowane.

Trzon kampanii stanowi pięć segmentów tematycznych porządkujących szerokie spektrum ofert turystycznych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com