TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-08-14 - Amerykańska sieć gastronomiczna znika z polskiego rynku

Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna - informuje firma w oświadczeniu. Znana sieć gastronomiczna wycofuje się z polskiego rynku.

reklama


Kultowa amerykańska marka Dunkin'Donuts zakończyła działalność w naszym kraju. Firma specjalizowała się w sprzedaży amerykańskich donutów przypominających nasze pączki. Przedsiębiorstwo ogłosiło, że wkrótce zamknie ostatnie kawiarnie w Warszawie. Wszystko, co dobre, kiedyś się kończy i, niestety, lokale Dunkin' Donuts po 3 latach znikają z mapy Polski. Ta smutna decyzja nie była łatwa, ale w zaistniałych okolicznościach okazała się konieczna. Dziękujemy za wszystkie wspólnie zjedzone donuty - napisano na stronie marki w mediach społecznościowych.

Dunkin' Donuts po raz pierwszy działał w latach 1992-2005 roku. Drugie podejście nastąpiło w 2015 roku kiedy to Varsovia Food Company nabyła franczyzę na prowadzenie sieci. Pierwszy lokal pojawił się na warszawskim Wilanowie. W planach było otwarcie 44 kawiarni Dunkin'Donuts. W najlepiej prosperującym momencie działało 9 lokali.

Niestety amerykańskie donutsy nie przyjęły się w Polsce i słabe obroty doprowadziły do zamknięcia restauracji. Zniknęły wszystkie trzy kawiarnie w Łodzi oraz lokale w Galerii Północnej i przy Nowym Świecie w Warszawie. Nie udał się też test kawiarni w Galerii Rondo Wiatraczna. Ostatnio działały tylko trzy lokale w stolicy, które wkrótce zostaną również zamknięte.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com