TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-02-23 - Skyscanner wprowadziła więcej domen krajowych

Wyszukiwarka lotów Skyscanner kontynuuje międzynarodowy rozwój wprowadzając nowe domeny dla 8 krajów. Skyscanner jest obecnie dostępny w 20 językach i 59 walutach, ale dodanie nowych domen i subdomen oznacza większą dostępność witryny dla użytkowników w tych krajach.

reklama


Nowe domeny zostały wprowadzone dla Rosji (Skyscanner.ru), Japonii (Skyscanner.jp), Holandii (Skyscanner.nl), Czech(Skyscanner.cz), Grecji (gr.Skyscanner.com), Turcji (tr.Skyscanner.com), Szwecji (se.Skyscanner.com) i Rumunii (ro.Skyscanner.com).

W roku 2008 uruchomiła już domeny dla Francji (Skyscanner.fr), Hiszpanii (Skyscanner.es), Niemiec (Skyscanner.de), Polski, gdzie Skyscanner ma swój Oddział (Skyscanner.pl), Włoch (Skyscanner.it) i Danii (dk.Skyscanner.com).

- Międzynarodowy rozwój jest kluczem do następnego poziomu wzrostu wyszukiwarki Skyscanner. Przewidujemy 100% wzrost w tym roku i oczekujemy, że za rok o tej porze tylko 30% użytkowników będzie pochodzić z Wielkiej Brytanii. Już 60% naszych użytkowników pochodzi spoza Wielkiej Brytanii i obserwujemy duży wzrost w krajach, gdzie wprowadziliśmy już domeny krajowe. W minionym roku w Polsce ten wzrost osiągnął 60%, ale już w Niemczech 105%, a w Danii aż 120%. Do chwili obecnej nasz międzynarodowy rozwój był w dużej mierze zasługą odpowiedniego pozycjonowania, ale dodatkowo planujemy uruchomić program partnerski w Europie, a także zamierzamy rozpocząć kampanie SEM we wszystkich kluczowych krajach - oznajmił Barry Smith, współwłaściciel i Dyrektor Rozwoju Skyscanner.




Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com