TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Ruszyła akcja promocyjna adresowana do osób odwiedzających Tatrzański Park Narodowy. Na turystów czekają bilety, które są dostępne w specjalnych, niższych cenach.
reklama
Dzięki akcji promocyjnej mPay i Mastercard wystarczy kupić bilet je za pomocą aplikacji mobilnej i dowolnej karty płatniczej. Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego są dostępne w aplikacji mobilnej mPay od pierwszej połowy lipca. Teraz jej użytkownicy mogą nie tylko omijać długie kolejki do kas, ale także kupować wejściówki znacznie taniej. Z biletów kosztujących tylko 1 zł może korzystać każdy, kto dokona zakupu przy użyciu aplikacji mPay i dowolnej karty płatniczej zarejestrowanej w portfelu cyfrowym Masterpass. Celem wspólnej akcji mPay i Mastercard jest propagowanie mobilnego stylu życia oraz zachęcanie do korzystania z nowoczesnych, bezgotówkowych rozwiązań płatniczych.
Akcją objęte są bilety jednorazowe do TPN, których standardowe ceny wynoszą 5 zł (normalne) i 2,5 zł (ulgowe). Użytkownicy mPay mogą korzystać z promocji wielokrotnie aż do wyczerpania puli 20 tys. biletów, nie dłużej jednak niż do końca roku. W ramach jednej transakcji można dokonać zakupu aż 5 promocyjnych wejściówek, np. dla członków rodziny, znajomych czy uczestników grupowej wycieczki.
Letnia inicjatywa mPay i Mastercard nawiązuje do ubiegłorocznych akcji promocyjno-edukacyjnych, które cieszyły się ogromną popularnością wśród pasażerów komunikacji miejskiej - mówi Jacek Bykowski, prezes zarządu mPay S.A.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami