TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2023-05-16 - Emirates - duże zyska i dalszy rozwój

Wyniki finansowe linii Emirates za 2022 rok są satysfakcjonujące dla udziałowców. Grupa Emirates odnotowuje zysk roczny w wysokości 3 mld USD, ustanawiając nowy rekord przychodów i zysków oraz wykazując znaczącą poprawę względem ubiegłego roku.

reklama


W 2022 roku nastąpił wzrost przychodów grupy o 81% do 32.6 mld USD przy wysokim zapotrzebowaniu klientów na całym świecie w związku ze zniesieniem niemal wszystkich ograniczeń w przemieszczaniu się. Grupa ma ogromne zapasy środków pieniężnych ok. 11.6 mld USD. W związku z rozliczeniem roku grupa ustaliła dywidendę dla właściciela - Investment Corporation of Dubai (ICD) - na poziomie 1.2 mld USD i spłacono kredyt w wysokości 817 mln USD zaciągnięty w czasie kryzysu pandemicznego.

Linia jednak dalej szuka optymalizacji np. likwidując papierowe karty pokładowe. Od 15 maja br. linie będą wymagać od większości pasażerów odlatujących z Dubaju posługiwania się mobilną kartą pokładową zamiast jej papierowej wersji.

Pasażerowie odprawiający się w Terminalu 3 otrzymają mobilną kartę pokładową pocztą elektroniczną lub SMS-em. Podróżni, którzy dokonują odprawy online, mogą dodać kartę pokładową do swojego Apple Wallet lub Google Wallet albo pobrać ją z aplikacji Emirates. Potwierdzenie nadania bagażu rejestrowanego jest również wysyłane pocztą elektroniczną do pasażerów lub dostępne w aplikacji Emirates App.

Dzięki tej inicjatywie znacznie zmniejszy się ilość marnowanego papieru, a jednocześnie pasażerowie odlatujący z Dubaju będą mogli w wygodny i szybki sposób dokonać cyfrowej odprawy. To rozwiązanie zmniejsza ryzyko utraty lub zaginięcia karty pokładowej, zapewniając pasażerom spokojną podróż.

Z mobilnej karty pokładowej można korzystać podczas całej podróży - w Dubai Duty Free, przy kontroli bezpieczeństwa i przy wejściu na pokład, wystarczy pokazać kartę pokładową w smartfonie. Obsługa Emirates i pracownicy lotniska będą jedynie skanować kod QR z mobilnej karty pokładowej, gdy pasażerowie będą przemieszczać się po lotnisku i wchodzić na pokład samolotu.

Dla niektórych pasażerów nadal może być wymagane wydrukowanie papierowej karty pokładowej, na przykład w przypadku podróży: z niemowlętami; osób niepełnoletnich bez opieki; pasażerów wymagających specjalnej pomocy; pasażerów, którzy mają zapewnione loty innymi liniami lotniczymi oraz wszystkich pasażerów podróżujących do USA.

Istnieje możliwość wydrukowania karty pokładowej przy stanowisku odprawy po zgłoszeniu takiej potrzeby obsłudze Emirates, w przypadku gdy pasażerowie nie posiadają urządzenia mobilnego lub nie mogą uzyskać dostępu do informacji na swoich urządzeniach z powodów takich jak: wyczerpanie baterii; awaria lub błąd systemu; opóźnienie w doręczeniu wiadomości lub niemożność uzyskania dostępu do WiFi, sieci lub do pakietu transferu danych.

Miliony pasażerów Emirates już korzystają z wygody, jaką daje cyfrowa podróż. Oprócz wygodnej odprawy i zarządzania planem podróży, osoby korzystające z aplikacji Emirates mogą również uzyskać wcześniejszy dostęp do cyfrowego menu, a także zaplanować i wybrać swoje ulubione filmy, programy telewizyjne lub playlisty muzyczne. Po wejściu na pokład samolotu lista odtwarzania może zostać od razu zsynchronizowana z systemem ice, co pozwoli zaoszczędzić czas i ułatwi rozpoczęcie lotu dzięki ulubionej rozrywce.

Bezproblemowe podróże biometryczne w Dubaju

Zarejestrowani pasażerowie mogą teraz cieszyć się bezproblemową podróżą na Międzynarodowym Lotnisku w Dubaju (DXB), gdzie przy przechodzeniu przez różne stanowiska lotniskowe będą mogli korzystać z urządzeń biometrycznych lub inteligentnych bramek. Rezydenci ZEA mogą zarejestrować się, aby korzystać z inteligentnych bramek na Terminalu 3 Emirates i przyspieszyć przejście przez kontrole imigracyjną przy każdym powrocie do Dubaju.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com