TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Amerykański gigant kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki i otworzy lokale w Polsce. Restauracje będą działać w oparciu o system franczyzowy. Pod koniec 2017 spółka zacznie realizować plany otwarcia 23 restauracji w kraju.
reklama
Spółka Papa John s International, właściciel popularnych na całym świecie pizzerii Papa John's kontynuuje swoją ekspansję na nowe rynki, informując o podpisaniu porozumień na rozwój działalności w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce. Spółka PJ Western podpisała porozumienie dotyczące otwarcia w Kazachstanie 16 restauracji na przestrzeni najbliższych pięciu lat. Pierwszy lokal ma zostać otwarty w mieście Ałmaty w ciągu najbliższych miesięcy. Oprócz tego w ostatnim kwartale br. spółka PJ Western zamierza otworzyć swoją pierwszą restaurację w Kirgistanie, a plany na kolejne trzy lata zakładają otwarcie sześciu lokali w Biszkeku. Pod koniec 2017 r. spółka zacznie także realizować plany otwarcia 23 restauracji w Polsce.
Bardzo się cieszymy z wprowadzenia na wspomniane trzy rynki marki pizzy Papa John s" - powiedział Chris Wynne, współwłaściciel i dyrektor generalny PJ Western. - Wierzymy, że sukcesy odniesione na rynku rosyjskim będą miały swoje przełożenie na rynkach Kazachstanu, Kirgistanu i Polski, a nowi klienci pokochają naszą LEPSZĄ PIZZĘ oraz wysokiej jakości składniki".
PJ Western kontynuuje pasmo sukcesów w Rosji i na Białorusi i bardzo cieszymy się z ich planów ekspansji na kolejne rynki. Liczymy na to, że Chris i jego zespół będą dalej wdrażać w życie nasze hasło: LEPSZE SKŁADNIKI. LEPSZA PIZZA w Kazachstanie, Kirgistanie i Polsce - powiedział Tim O Hern, starszy wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju.
Spółka Papa John s International poszukuje obecnie franczyzobiorców w Paryżu oraz na rynku niemieckim, belgijskim i duńskim.
Jest oficjalnym sponsorem krajowej ligi futbolu amerykańskiego (NFL), oficjalnym dostawcą pizzy najważniejszej amerykańskiej ligi baseballu (MBL) i oficjalnym partnerem stowarzyszenia zajmującego się organizacją wyścigów równoległych (NHRA). Choć dziś Papa John's to międzynarodowa korporacja, to wszystko zaczęło się od rodzinnego biznesu, na czym zresztą firma buduje swój wizerunek.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami