TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-06-20 - Qatar Airways: Działamy bez zakłóceń

Operacje Qatar Airways z oraz do Dohy przebiegają bez zakłóceń, większość lotów realizowana jest zgodnie z harmonogramem - przekonują władze przewoźnika.

reklama


W zeszłym tygodniu katarski przewoźnik zrealizował około 1200 lotów pomiędzy Dohą a ponad 150 miastami ze swojej siatki połączeń. W przypadku 90 procent lotów, wylot jest opóźniony nie więcej niż o 15 minut.

Władze przewoźnika zapowiadają, że w nadchodzących miesiącach sieć połączeń będzie nadal zwiększana. Wczoraj linie uruchomiły loty bezpośrednie do Dublina w Irlandii. 4 lipca Qatar Airways wprowadza loty do francuskiej Nicei, a 17 lipca do Skopje w Macedonii. Do innych nowych destynacji wprowadzanych w 2017 oraz 2018 roku zaliczają się Las Vegas (USA), Canberra (Australia), Douala (Kamerun), Libreville (Gabon), Medan (Indonezja), Rio de Janeiro (Brazylia), Santiago (Chile), Sarajewo (Bośnia i Hercegowina).

Na początku zeszłego tygodnia linie opublikowały roczny raport za rok finansowy 2017, odnotowując zysk netto na poziomie 541 milionów dolarów, co stanowi roczny wzrost obrotów o 21,7 procent. Raport wykazuje także wzrost dochodów o 10,4 procent w skali rocznej.

Globalna działalność Qatar Airways przebiega sprawnie, a obecna sytuacja nie ma wpływu na większość naszych połączeń. Koncentrujemy się na wspieraniu pasażerów, którzy zostali dotknięci ostatnimi restrykcjami i dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić im obsługę na jak najwyższym poziomie. Trwa rozwój naszej siatki połączeń. W przyszłym miesiącu planujemy uruchomienie dwóch nowych kierunków. Podsumowując w Qatar Airways pracujemy jak dotychczas - powiedział Dyrektor Generalny Grupy Qatar Airways, Akbar Al Baker. Ta blokada jest bezprecedensowa i stanowi bezpośrednie naruszenie konwencji gwarantującej prawo lotów cywilnych. Wzywamy ICAO do ogłoszenia bezprawności takich działań. Nie jesteśmy organizacją polityczną, jesteśmy linią lotniczą, a ta blokada pozbawiła nas naszych praw - dodał.

Linie zwiększyły operacje swojego call center oraz działu mediów społecznościowych, aby zapewnić odpowiednie wsparcie zaniepokojonym blokadą pasażerom. Przewoźnik rozszerzył również zakres swojej polityki handlowej, aby zaoferować większą elastyczność w zakresie zwrotów i zmian rezerwacji dla pasażerów dotkniętych restrykcjami. Qatar Airways wdrożyły także nową funkcję na Facebooku, oferując podróżnym możliwość oddzwonienia przez pracowników linii w dogodnym dla nich terminie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com