TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Utknięcie na lotnisku to jeden z największych koszmarów pasażerów linii lotniczych. Jak wynika ze statystyk firmy FlightStats, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy 2017 r. w niemal co piątym locie realizowanym przez duże linie lotnicze w obrębie Europy (403 247 na 2 075 208) odnotowano jakieś zakłócenie.
reklama
Firma Travelport poinformowała o wprowadzeniu nowego produktu dla linii lotniczych o nazwie Travelport Resolve. Technologia ta traktuje pasażerów priorytetowo i w przypadku odwołania lub opóźnienia lotu automatyzuje wyszukiwanie i przydzielanie pokoi hotelowych, zmiany rezerwacji lotów oraz zaspokajanie potrzeb w zakresie posiłków i transportu. Zdaniem przedstawicieli Travelport, nowe narzędzie pozwoli liniom lotniczym szybko i precyzyjnie reagować na zakłócenia oraz natychmiast komunikować się z pasażerami w przypadku zmiany planu podróży. Pasażerowie mogą więc wykorzystać swoje urządzenia mobilne do szybkiego wyboru i rezerwacji preferowanego hotelu spośród dostępnych lokalnych opcji zakwaterowania.
Rozwiązanie Travelport Resolve powstało na podstawie pomysłu stworzonego w ramach programu Travelport Labs Accelerator. Zmienia ono przeprowadzany dotychczas ręcznie proces poszukiwania, rezerwowania i opłacania noclegów w hotelach. Narzędzie udostępnia liniom lotniczym przydatne informacje dotyczące nietypowych sytuacji i zakłóceń, takie jak koszty związane z hotelami, wykorzystanie pokoi, status i wzorce aktywności pasażerów. Zapewnia też narzędzia do raportowania działające z dokładnością do jednej minuty, które analizują rzeczywisty koszt zakłóceń dla działalności przewoźnika i wskazują udoskonalenia, jakie linia lotnicza może wprowadzić w obsłudze klienta.
Produkt będzie wkrótce wyposażony w narzędzia predykcyjne, które pozwolą liniom lotniczym wykrywać potencjalne nietypowe sytuacje i zakłócenia oraz warunki lub zdarzenia lokalne, które mogą powodować ograniczoną dostępność miejsc w hotelach.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami