TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-08-29 - Już niedługo kongres Hotel&Event Profit 2006

W dniach 5-6 października br. w Warszawie na Kongresie Biznesu Hotelarskiego Hotel&Event Profit 2006 spotkają się światowi eksperci oraz śmietanka hotelarstwa z Polski i Europy.

reklama


Trwający dwa dni kongres poruszał będzie tematykę światowych trendów w hotelarstwie i turystyce oraz ich wpływów na sytuację w Polsce. Pierwszego dnia Michael Widmann, dyrektor zarządzający austriackiego PKF Hotel przedstawi swoje prognozy dla Polski w perspektywie rozwoju hotelarstwa w Europie Środkowo-Wschodniej. Z kolei Karen Smith, dyrektor z HVS International (Wielka Brytania) zanalizuje najnowsze trendy w wycenie hoteli w Europie i Polsce. Martin Oxley, prezes Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej, Christopher Hayward, dyrektor zarządzający ViB Events (Wielka Brytania), Hugo Slimbrouck, prezes Society of Incentive and Travel Executives i jeden z dyrektorów MCI-Group (Belgia) i Przemysław Swacha, dyrektor hotelu Łeba będą się zastanawiać nad przyszłością turystyki biznesowej w Polce oraz nad możliwościami przyciągnięcia do naszego kraju zachodnich klientów korporacyjnych. Drugiego dnia kongresu jego goście zapoznają się z najnowszymi trendami w światowej architekturze i poznają sprawdzone sposoby na odniesienie rynkowego sukcesu, a dzięki Arkadiuszowi Wódkowskiemu, prezesowi AMPS poznają oczekiwania swoich gości. W osiągnięciu sukcesu na rynku pomogą im też z pewnością warsztaty przeprowadzone przez dwóch trenerów z polskiej czołówki. Na swoich warsztatach Maciej Tesławski zdradzi tajniki skutecznej sprzedaży hoteli. Natomiast Grzegorz Turniak pomoże uczestnikom kongresu Hotel&Event Profit zarządzać kapitałem ludzkim w hotelach. Za to na specjalnie zorganizowanym WorkShop firmy leasingowe przedstawią swoje sposoby na finansowanie inwestycji hotelowych.

Uczestnictwo we wszystkich prelekcjach, warsztatach i study tour po warszawskich hotelach ułatwi uczestnikom zdobycie dodatkowej wiedzę dotyczącej technik pozyskiwania nowych gości. Natomiast udział w koktajlu biznesowym pozwoli na indywidualną wymianę doświadczeń w gronie osób z branży. Wspólna, uroczysta kolacja ułatwi budowanie stosunków partnerskie i umocnić zawarte podczas Kongresu znajomości.

W kongresie udział wezmą przede wszystkim właściciele i menadżerowie hoteli, dużych obiektów konferencyjnych oraz SPA, inwestorzy planujący budowę obiektów, właściciele biur turystycznych i platform rezerwacyjnych.

Hotel&Event Profit 2006 to już druga edycja kongresu zorganizowanego przez Forten Media, wydawcę miesięczników Hotel Profit, Event Profit i Spa&Event Profit. Wiecej informacji o imprezie można znaleźć na www.hotelprofit.pl



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com