TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zapraszamy do Europejskiego Centrum Solidarności w Gdańsku na 15. edycję konferencji Nowe Trendy w Turystyce, która odbędzie się 21 marca 2025 roku. Wydarzenie pokaże, że autentyczność to klucz do zrównoważonego rozwoju, przyszłości turystyki i sukcesu w biznesie.
reklama
Dowiesz się, jak autentyczność może napędzać rozwój branży turystycznej. Poznasz strategie tworzenia emocjonalnych doświadczeń i budowania relacji z klientami, które zwiększą wartość Twojego biznesu. Wśród naszych ekspertów znajdują się m.in. Krzysztof Celuch (Rektor SGTIH Vistula) który razem
z Pawłem Orłowskim (Prezes Zarządu Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego) wezmą udział w panelu eksperckim "Impakt ekonomiczny wydarzeń: Jak mierzyć i wykorzystać potencjał?", Barbara Jamison (Prezes City DNA), która opowie Jak destynacje mogą wzmocnić swoje działania marketingowe poprzez dzielenie się najlepszymi praktykami" czy Bogdan Gałązka (Szef kuchni i restaurator), który przybliży Wam temat gościnności jako trendu w turystyce i gastronomii. Nie zabraknie, również autora viralowej kampanii Is it even a city?" Torda Baklunda - specjalisty ds. marketingu cyfrowego w VisitOSLO oraz ekspertki od hotelowych rewolucji - Patrycji Brychcy znanej jako Pati od Hoteli i wielu innych uznanych prelegentów. Spotkanie będzie dostępne zarówno stacjonarnie, jak i on-line. Organizatorzy zadbali o tłumaczenie symultaniczne z j. angielskiego, gdyż część prelekcji odbędzie się w tym właśnie języku oraz o obecność tłumaczy języka migowego. Spotkanie poprowadzi znany i lubiany konferansjer, dramatopisarz, improwizator i artysta kabaretowy - Szymon Jachimek.
Prelegenci zaprezentują nam swoją rozległą wiedzę według schematu:
Marketing miejsc: Jak wykorzystać autentyczny wizerunek destynacji, aby skutecznie przyciągać turystów i wzmacniać jej atrakcyjność na rynku? Eksperci podzielą się strategiami opartymi na autentyczności i odwadze oraz przedstawią skuteczne sposoby wzmacniania działań marketingowych.
Statystyka i analiza w turystyce: Zastosowanie danych i trendów do projektowania innowacyjnych, zrównoważonych produktów turystycznych. Prelegenci omówią ich rolę w tworzeniu innowacyjnych, zrównoważonych produktów oraz mierzeniu potencjału wydarzeń.
Turystyka kulinarna: Siła lokalności i sezonowości pozwala na tworzenie unikalnych, a zarazem autentycznych doświadczeń, które angażują konsumentów w autentyczną kulturę danego regionu.
Turystyka dostępna: Tworzenie turystyki przyjaznej dla każdego jako istotny element zrównoważonego rozwoju i szansa na pozyskanie nowych klientów.
Nowinki technologiczne i trendy branżowe: Podczas konferencji przedstawione zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne oraz wyniki analiz, które wspierają rozwój turystyki i pomagają firmom dostosować się do zmieniających się oczekiwań rynku.
Networking w 100czni - Wieczorem zapraszamy do przestrzeni 100czni w Gdańsku. To doskonała okazja, by w nieformalnej atmosferze nawiązać nowe kontakty, wymienić doświadczenia i omówić wspólne pomysły na rozwój branży turystycznej.
Szczegółowy program na: newtrendsintourism.com
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami