TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-11-09 - Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje kampanię #ZnowuSieSpotykamy

Rada Przemysłu Spotkań i Wydarzeń podsumowuje 3-miesięczną kampanię informacyjną pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy, prowadzoną pod patronatem honorowym prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej.

reklama


Kampania zostaÅ‚a zainaugurowana w lipcu 2021 r., jako wsparcie komunikacyjne przemysÅ‚u spotkaÅ„ i wydarzeÅ„, w tym sektora MICE i turystyki biznesowej. Celem kampanii byÅ‚o pokazanie, że organizowanie bezpiecznych wyjazdów oraz wydarzeÅ„ biznesowych i rozrywkowych jest możliwe z udziaÅ‚em profesjonalnych organizatorów wydarzeÅ„, agencji eventowych i incentive travel, przewoźników oraz caÅ‚ej sieci usÅ‚ugodawców, którzy sÄ… w peÅ‚ni przygotowani do standardów pracy w warunkach New Normal.

Poprzez cykliczną prezentację zrealizowanych od lipca 2021 projektów w Polsce i za granicą chcieliśmy także podkreślić znaczenie przemysłu spotkań w post-pandemicznej odbudowie potrzeb społecznych i relacji międzyludzkich - wyjaśnia Małgorzata Musiał-Bzowska, sekretarz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.
 
Adresatami kampanii byli klienci korporacyjni, branża MICE, opinia publiczna, interesariusze rynku spotkaÅ„ i wydarzeÅ„, media, szeroko pojÄ™ty rynek turystyki biznesowej w Polsce. Na potrzeby kampanii zostaÅ‚a utworzona m.in. dedykowana podstrona w serwisie internetowym Rady PrzemysÅ‚u SpotkaÅ„ i WydarzeÅ„, na której zaprezentowano galeriÄ™ kilkudziesiÄ™ciu projektów nadesÅ‚anych przez czÅ‚onków Rady. ByÅ‚y to eventy, wydarzenia plenerowe, incentive travel, study tours, konferencje, kongresy, festiwale i targi, które odbyÅ‚y siÄ™ od czerwca do października 2021. Kampanii towarzyszyÅ‚y także publikacje w mediach branżowych, social mediach m.in. na profilu facebookowym TUgether, opatrzone tagami #ZnowuSieSpotykamy, #WeMeetAgain, #WeTravelAgain. 

Efektem kampanii było ponad 150 publikacji w mediach internetowych i w mediach społecznościowych, o zasięgu ponad 1,5 mln odbiorców. Cieszymy się z pozytywnego odbioru naszej kampanii. Na szybki powrót do realizacji spotkań i wydarzeń czekali zarówno zleceniobiorcy, jak i klienci. Przez ostatnie miesiące obserwowaliśmy jak branża efektywnie nadrabiała skumulowane potrzeby integrowania się, podróżowania, uczestniczenia w wydarzeniach biznesowych, kulturalnych i rozrywkowych. Było to ogromne wyzwanie dla organizatorów, którzy działali w ograniczonym czasie i często w zredukowanych zespołach. Teraz branża najbardziej potrzebuje konkretnych regulacji i narzędzi, żeby po prostu działać nieprzerwanie, z przewidywalną perspektywą na odbudowę strat z 2 lat pandemii - komentuje Daria Rzadkiewicz, Head Of Operations&PR SOIT oraz koordynatorka kampanii z ramienia Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń.

Kampania #ZnowuSieSpotykamy objęta została Patronatem Honorowym Prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej. Niezaprzeczalnie przemysł spotkań jest gałęzią turystyki, która najbardziej ucierpiała wskutek pandemii koronawirusa. Realizowana przez Radę Przemysłu Spotkań i Wydarzeń kampania pod hasłem #ZnowuSieSpotykamy to wspaniała inicjatywa, która z pewnością będzie impulsem do odbudowy sektora. Głęboko wierzę, że wkrótce faktycznie znowu się spotkamy podczas eventów, targów, konferencji czy kongresów, a turystyka biznesowa będzie mogła rozwijać się tak prężnie jak dawniej. Dziękuję wszystkim osobom zaangażowanym w projekt oraz gratuluję uzyskanych efektów - podsumowuje prezes POT Rafał Szlachta.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com