TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-04-05 - Gdańsk będzie promował miasto na zagranicznych rynkach

Gdańsk zamierza przeprowadzić kampanię reklamową na zagranicznych rynkach. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej weekendowych turystów, z kilku państw europejskich.

reklama


Gdańsk zamierza się promować między innymi w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii, Norwegii, Szwecji czy Irlandii. Miasto poszukuje realizatorów kampanii na tamtejszych rynkach, którzy zajmą się jego promocją. Z roku na rok Gdańsk odwiedza coraz więcej turystów, w 2015 roku miasto odwiedziło blisko 2 miliony turystów, z czego 23% zagranicznych. Miasto chce przyciągnąć do siebie więcej obcokrajowców. Akcja promocyjna ma być porównywalna do tej, która miała miejsce przed Euro 2012.

W 2014 roku była kampania na Skandynawię, łącząca atrakcyjność turystyczną Gdańska i naszych kulinariów. Ta ma być odnowieniem działań dotyczących budowy wizerunku miasta i ma być nastawiona na turystykę weekendową. W przeciwieństwie do wspominanych kampanii, różnić się będzie tym, że nie nastawiamy się na emisję spotów reklamowych w telewizji - powiedziała Grażyna Adamska, kierownik Referatu Wizerunku Miasta.

Promocja miasta ma się odbywać głownie w formie 30-sekudowych spotów w internecie, na portalach społecznościowych, turystycznych, znanym LonelyPlanet czy wyszukiwarce Google. Gdańsk zamierza przeznaczyć na kampanię 500 tysięcy złotych. Agencja, która zajmie się promocją miasta zostanie wyłoniona w przetargu, który zakończy się 14 kwietnia. Gdańsk chce wystartować z kampanią we wrześniu, aby zwiększyć liczbę przyjezdnych po szczycie sezonu turystycznego. Władze miasta zwracają uwagę na kolejne uruchamiane połączenia lotnicze, które są szansą dla miasta na przyciągnięcie turystów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com