TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2023-04-13 - Wakacje.pl z kolejną gwiazdą w reklamach

Odpoczywająca głowa, zabawa w basenie i relaks na leżaku z krzyżówką - tak znany prezenter Marcin Prokop bawił się na Cyprze z Wakacje.pl. Firma zaprosiła dziennikarza do współpracy, a jej efekty będzie można zobaczyć w kampanii, która potrwa do końca roku.

reklama


W tym roku Polacy z zagranicznej turystyki zorganizowanej korzystają jeszcze chętniej niż przed kryzysem, bo to niezmiernie ważny element ich życia. O zaletach podróżowania z Wakacje.pl potencjalnych klientów przekonywał będzie Marcin Prokop. To pierwsza w Polsce współpraca reklamowa między gwiazdą takiego formatu a agentem turystycznym.

Celem kampanii jest pokazanie, że Wakacje.pl mają bardzo szeroką ofertę wyjazdów dopasowaną do potrzeb wszystkich grup klientów i to w cenach takich samych jakie można znaleźć u organizatorów - mówi Katarzyna Walczak, dyrektor marketingu i członek zarządu Wakacje.pl.

Wakacje.pl chcą kojarzyć się z najprzyjemniejszymi momentami w roku, dlatego swoje reklamy utrzymują w lekkim, humorystycznym tonie. Taka jest również bieżąca kampania z udziałem Marcina Prokopa. Radość i optymizm to cechy łączące Wakacje.pl i Marcina Prokopa. Pełen dystansu do siebie, wesoły i potrafiący cieszyć się życiem, taki jest Marcin i takie są Wakacje.pl - mówi Tomasz Bączek, head of brand w Wakacje.pl, odpowiedzialny za przygotowanie i realizację kampanii. W każdym spocie występuje kilku Marcinów, którzy bawią się, rozmawiają albo uciekają od innych, zatapiając się we własnym hobby. Przez tę multiplikację chcieliśmy podkreślić, że pomysłów na spędzanie urlopu jest co najmniej tyle, ilu jest klientów - tłumaczy Tomasz Bączek.

Dziś technologia umożliwia tworzenie wycieczek zorganizowanych o różnym charakterze, od pakietów turystycznych z przelotami czarterowymi, po realizowane lotami regularnymi, w tym od tanich linii lotniczych. W zestawieniu z wieloma rodzajami i standardami zakwaterowania oraz różnorodną formułą wyżywienia, produkt biur podróży jest szeroki jak nigdy dotąd - dodaje Katarzyna Walczak.

Marcin Prokop pojawi się w spotach telewizyjnych, na billboardach oraz w internecie. Użytkowników serwisu www.wakacje.pl będzie zachęcał do skorzystania z atrakcyjnych ofert, będzie można go zobaczyć także na witrynach wybranych biur franczyzowych.

To była świetna zabawa. Nigdy wcześniej nie byłem zakopywany żywcem tak, żeby ponad piasek wystawała mi tylko głowa. Ekipa, która przygotowywała specjalny dół, w którym mógłbym się zmieścić, przez chwilę obawiała się, że dokopie się do Australii. Kreacja tej kampanii oparta jest na dobrej zabawie i poczuciu humoru, czyli bliskich mi tematach, dlatego nie mogło ich zabraknąć również podczas pracy nad materiałami - komentuje Marcin Prokop.

Chciałabym serdecznie podziękować Marcinowi za wspaniały czas, optymizm, humor i wiele cennych pomysłów, które wniósł do naszej współpracy. Jestem przekonana, że nasza kampania okaże się wielkim sukcesem i przyczyni do dalszego rozwoju zorganizowanej turystyki zagranicznej w Polsce - podsumowuje Katarzyna Walczak.

Za kreację odpowiedzialny był butik kreatywny Supermarket stworzony przez Piotra Stawowiaka i Pawła Czartoryskiego. Nad produkcją kampanii czuwał dom produkcyjny Videlec, zdjęcia foto wykonał Radek Polak (HART Warsaw) - laureat Grand Press Photo 2020, spoty wyreżyserował Filip Bartczak, a autorem zdjęć wideo jest Igor Połaniewicz (obaj Papaya Roster). Postprodukcję zrealizowało Badi Badi, a udźwiękowienie - Głośno.









Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com