TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2022-06-10 - Travelist.pl ruszył z nową kampanią reklamową

Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje".

reklama


DziaÅ‚ania 360° obejmujÄ… m.in. szerokozasiÄ™gowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. CaÅ‚ość jest owocem odÅ›wieżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesiÄ™cznych badaÅ„ konsumenckich.

W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje", obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden - spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.

Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.

Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich - zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. - komentuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.

Strategia zostaÅ‚a stworzona we współpracy z agencjÄ… Together. Za kampaniÄ™ reklamowÄ… odpowiada fmc_go, dziaÅ‚ania mediowe koordynuje agencja digital - SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com