TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Portal rezerwacyjny Travelist.pl w czerwcu ruszył z kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje".
reklama
DziaÅ‚ania 360° obejmujÄ… m.in. szerokozasiÄ™gowe reklamy telewizyjne, digital marketing oraz inicjatywy z zakresu Public Relations. CaÅ‚ość jest owocem odÅ›wieżonej strategii komunikacyjnej marki, wypracowanej w drodze wielomiesiÄ™cznych badaÅ„ konsumenckich.
W czerwcu marka ruszyła z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Mamy Twój pomysł na wakacje", obejmującą zarówno szerokozasięgową kampanię telewizyjną, jak i rozbudowaną komunikację w obszarze digital marketingu oraz działania PR-owe. Cel jest jeden - spełnienie wakacyjnych marzeń Polaków.
Kampania powstała w oparciu o odświeżoną strategię komunikacji marki, która jest odpowiedzią zarówno na zmieniającą się branżę turystyczną, jak i preferencje podróżujących. Poprzedzające ją wielomiesięczne badania i wyciągnięte z nich wnioski dały możliwość wypracowania zintegrowanych działań komunikacyjno-informacyjnych portalu. Te pozwolą jeszcze lepiej niż dotychczas odpowiedzieć na potrzeby klientów.
Do rewizji naszej strategii podeszliśmy bardzo poważnie i wieloetapowo. Kilkanaście ostatnich miesięcy spędziliśmy na prowadzeniu wnikliwych badań konsumenckich - zarówno ilościowych, na grupie tysiąca respondentów, jak i jakościowych, w formie grup fokusowych oraz pogłębionych wywiadów indywidualnych. Szeroki research i analizy pozwoliły nam na poznanie oczekiwań turystów względem wybieranych obiektów hotelowych oraz ich motywacji. - komentuje Oliwia Kiermasz, Head of Brand & Communications w Travelist.pl.
Strategia została stworzona we współpracy z agencją Together. Za kampanię reklamową odpowiada fmc_go, działania mediowe koordynuje agencja digital - SalesTube, natomiast PR poprowadzi agencja Publicon.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami