TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Polski start-up Hotailors zaczyna ekspansję na amerykańskim rynku. Jego partnerami są: EY, Amadeus, Google i Microsoft.
reklama
Jeden dostawca, jedna faktura, jedno centrum wsparcia - polski start-up opracował rozwiązanie, które wykorzystując sztuczną inteligencję ułatwia firmom organizowanie podróży służbowych. Inteligentny system rezerwacji hotelowych Hotailors zapewnia również cały czas wsparcie agentów podróży dla pracowników.
"Nazywamy to rozwiązaniem hybrydowym: połączenie sztucznej inteligencji oraz kontaktu z trzema tysiącami specjalistów na całym świecie" - powiedział prezes Hotailors Filip Błoch.
System uczy się od użytkowników i coraz lepiej dopasowuje propozycje lotów i hoteli do preferencji pracowników oraz wytycznych ustalonych przez firmy, korzystające z rozwiązania Hotailors. Sztuczna inteligencja zbiera doświadczenia i potrafi sama rozwiązywać ponad 80% problemów.
"Wciąż są jednak nagłe zdarzenia, gdzie wsparcie prawdziwego agenta podróży jest niezbędne. My je zapewniamy podróżującym przez 24 godziny na dobę" - zapewnia prezes startupu.
Następnym krokiem jest rynek amerykański. Dlatego do zespołu dołączył David Campbell, były dyrektor sprzedaży w Kayak.com oraz dyrektor ds. rozwoju we Fly.com którzy mają pomagać Hotailors w docieraniu do nowych klientów w Stanach Zjednoczonych.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami