TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Złotym zwycięzcą Turystycznej Nagrody Marco Polo za współpracę z rynkiem chińskim w 2019 roku zostało polskie biuro podróży Funclub Sp. z o. o. z Poznania z produktem o nazwie "Best of Poland, Czech Republic, Slovakia & Hungary".
reklama
Zdaniem międzynarodowego jury to produkt turystyczny, który najlepiej przedstawia lokalną historię, tradycję i kulturę, obejmujący pobyt turystów chińskich w co najmniej trzech spośród 17. krajów Europy Środkowej i Wschodniej.
Nagroda Turystyczna Marco Polo została utworzona w 2019 r., aby docenić wkład interesariuszy turystycznych z 17 krajów Europy Środkowo-Wschodniej w stworzenie najlepszego wspólnego produktu turystycznego na rynek chiński.
W obecnej edycji uhonorowano również hotel Sheraton Grand Warsaw, ktory otrzymał Wyróżnienie Honorowe Marco Polo, przyznawane najlepszym obiektom hotelowym ze specjalnymi usługami dla chińskich turystów. Sheraton Grand Warsaw wprowadził w 2019 roku liczne udogodnienia dla chińskich gości, zdobywając tym samym prestiżowy tytuł.
Do Polski w 2019 roku przyjechało z Chin łącznie 189 tys. osób, w tym 161 tys. w celach turystycznych.
Wśród laureatów pierwszej edycji znalazło się warszawskie biuro podróży CT POLAND, zajmując drugie miejsce z produktem o nazwie "East European Concerto Tours". Zwycięzcą zeszłorocznego konkursu zostało ogłoszone biuro podróży Fly Montenegro Travel z Czarnogóry, a trzecie miejsce zajęło biuro podróży Long Teng z Węgier.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami