TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2025-03-24 - Accor chwali swój program lojalnościowy

Accor ogłasza, że do programu lojalnościowego ALL (Accor Live Limitless) dołączyło już ponad 100 milionów uczestników. Jego uczestnicy mają ekskluzywny dostęp do pokoi hotelowych w najlepszych cenach, unikalnych doświadczeń, nagród i usług oraz kompleksowej platformy rezerwacyjnej, która wzbogaca pobyt, a właściciele hoteli zwiększają ruch i generują przychody bezpośrednie. Program obejmuje współpracę z ponad 110 partnerami na całym świecie.

reklama


Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy świętować ten kamień milowy i powitać 100-milionowego uczestnika naszego programu lojalnościowego. To osiągnięcie pokazuje skalę i siłę ALL, który wraz z naszym silnikiem rezerwacyjnym stał się istotnym wyróżnikiem dla właścicieli hoteli i gości podkreśla Alix Boulnois, Chief Business, Digital & Tech Officer Accor. Zaledwie pięć lat po uruchomieniu, ALL udowodnił, że jest skutecznym narzędziem budującym relacje z gośćmi, wspierającym ich lojalność i rozwój całej grupy. Dzięki innowacyjnemu podejściu do programów lojalnościowych, kontynuujemy rozwój, by oferować podróżnym nieograniczone możliwości.

Od 2019 roku ALL stał się motorem wzrostu i kluczowym elementem strategii biznesowej Accor, zwiększając rozpoznawalność marek, zaangażowanie gości oraz wyniki finansowe grupy i partnerów hotelowych. W ciągu pięciu lat liczba uczestników programu podwoiła się, a tylko w samym 2024 roku do ALL dołączyło 11 milionów osób. Z przeprowadzonych ankiet wynika, że ponad 5,3 tys. uczestników wysoko ocenia program ALL i oferowane przez niego doświadczenia, a poziom satysfakcji z programu wynosi 7,8 w dziesięciostopniowej skali. Wewnętrzne obserwacje pokazują również, że członkowie ALL wydają na pobyty dwukrotnie więcej, a w 2024 roku wartość dokonanych za pośrednictwem aplikacji programu wzrosła o 45% w porównaniu z rokiem poprzednim.

ALL wykracza poza standardowe programy nagród, tworząc zintegrowany ekosystem stylu życia, który łączy hotelarstwo, turystykę i rozrywkę oraz wzbogaca doświadczenia z każdej podróży i pobytu. Do tej pory program sprzedał 7 700 pakietów Limitless Experiences obejmujących m.in. lokalne wydarzenia kulturalne oraz największe imprezy sportowe i muzyczne w obiektach takich jak Accor Arena w Paryżu czy Accor Stadium w Sydney. Sieć partnerów tworzy ponad 110 firm z branż turystycznej, finansowej, ubezpieczeniowej czy FMCG zapewniających dodatkowe korzyści, a w 2025 roku planowany jest rozwój sieci o kolejnych 15 partnerów. Dzięki integracji z szerokim portfolio marek z różnych segmentów goście mają dostęp do najlepszych cen i ofert. Co więcej, ALL aktywnie promuje ekologiczne działania i inicjatywy. W 2023 roku program nawiązał współpracę z organizacją Dift, umożliwiając uczestnikom przekazywanie punktów Reward na cele społeczne - przekazano ich łącznie 11 milionów. ALL wdrożył również program "Skip the Clean", który nagradza punktami lojalnościowymi rezygnację z codziennego sprzątania pokoju. Pozwala to na oszczędność wody, środków chemicznych i wydłużenie żywotności pościeli i ręczników. ALL uosabia wizję i obietnicę Accor w zakresie gościnności: prostota, wygoda, wartość i emocje - zawsze i w każdym miejscu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com