TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Biuro podróży online operujące w Polsce, na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oraz w Ameryce Południowej startuje z działalnością na trzech nowych rynkach: w Boliwii, Portoryko i Kostaryce.
reklama
Grupa eSky - biuro podróży online (Online Travel Agency OTA) konsekwentnie prowadzi ekspansję zagraniczną i obecnie oferuje kompleksowe usługi turystyczne w 21 krajach na świecie. Wypracowany model biznesowy oraz stale rozwijane własne zaplecze technologiczne umożliwiają operatorowi integrację zróżnicowanych i rozbudowanych baz danych oraz dynamiczne łączenie ofert wielu dostawców. Globalnie, w 2016 roku Grupa eSky sprzedała ponad 1,2 miliona biletów lotniczych oraz niemal 800 tysięcy innych produktów z własnej oferty. Według szacunków eSky wejście na 3 nowe rynki amerykańskie pozwoli Grupie pozyskać co najmniej 9 milionów nowych użytkowników gotowych kupować oferty turystyczne przez internet.
Na rynkach Ameryki Południowej eSky aktywnie działa już od 2011 roku i stale szuka możliwości dalszej ekspansji. W tym czasie wywodząca się z Polski firma z branży turystycznej otworzyła 12 rynków i wybiła się na 3. pozycję w Brazylii oraz plasuje się na 2. pozycji w Peru. eSky dalej pracuje nad konsolidacją rynków latynoamerykańskich pod marką eDestinos, aby wzmocnić jej rozpoznawalność w regionie i pozycjonować się jako wiodący gracz. Nowej grupie odbiorców eSky umożliwi nie tylko rezerwację lotów, lecz także miejsc noclegowych, wypożyczenie samochodu czy zakup ubezpieczenia. Serwisy WWW na nowych rynkach będą prowadzone w językach lokalnych, a dodatkowo będą wspierać dostępne w regionie metody płatności, jak na przykład SafetyPay w Kostaryce.
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest optymalizacja produktów, otwieranie nowych rynków, automatyzacja procesów i dzięki temu osiąganie synergii między obszarami. Nasz model biznesowy zakłada relatywnie nisko-kosztową ekspansję geograficzną, która z jednej strony umożliwia dotarcie do nowej grupy klientów, a z drugiej strony pozyskanie nowych partnerów i destynacji dla dotychczasowych użytkowników. Dzięki temu zarówno nasze możliwości, jak i oferta stale się rozwijają a my jesteśmy kluczowym graczem na atrakcyjnych rynkach Ameryki Południowej i Środkowej, gdzie ustępujemy miejsca jedynie Grupie Despegar, która całkiem niedawno debiutowała na NYSE - komentuje Łukasz Neska, wiceprezes zarządu, CMO w Grupie eSky.
Grupa eSky działa na rynku od 2004 roku i z sukcesem prowadzi dynamiczną ekspansję zagraniczną. Obecnie w ramach Grupy na rynkach światowych działają marki - eSky (w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Mołdawii, Rumunii, Bułgarii i Turcji) oraz eDestinos w Ameryce Południowej i Środkowej (w Brazylii, Peru, Kolumbii, Boliwii, Paragwaju, Panamie, Hondurasie, Salwadorze, Portoryko, Nikaragui, Gwatemali, Kostaryce oraz na Dominikanie).
Oprócz niezbędnych doświadczeń i znajomości lokalnego rynku, potrzebowaliśmy przede wszystkim zaawansowanych narzędzi. Internetowego silnika rezerwacji, który umożliwi nam pracę na dużych bazach oraz agregowanie danych od wielu dostawców, a także atrakcyjnej i funkcjonalnej aplikacji oraz serwisu dla użytkowników. W tej chwili pracujemy na autorskim rozwiązaniu - platformie eTS (eSky Travel Search) - którego możliwości zabezpieczają dalszy rozwój Grupy eSky w dłuższej perspektywie. Z kolei narzędzia skierowane bezpośrednio do naszych użytkowników - wielokrotnie nagradzana aplikacja mobilna eSky oraz lokalne serwisy internetowe - cały czas są analizowane i optymalizowane pod kątem użyteczności i wygody, by nie tylko sprostać dzisiejszym oczekiwaniom klientów, ale by wyprzedzać ich potrzeby i gwarantować najlepszą jakość obsługi - dodaje Łukasz Neska.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami