TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pod koniec listopada POT ogłosił ekspresowy przetarg dając agencjom niespełna dwa dni na przygotowanie oferty.
reklama
Przetarg miał objąć działania komunikacyjne i PR, opracowanie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej oraz usprawnieniu komunikacji wewnętrznej. Ogłoszony 23 listopada z terminem składania ofert do 25 listopada do 14:00. Umowa z wybraną firmą miała trwać do grudnia 2023.
Mimo krótkiego terminu, jak podają wirtualnemedia wpłynęły 4 oferty: Exacto z Rzeszowa (z ceną 323,8 tys. zł), LTB z Wrocławia (136,2 tys. zł), Eval House z Krakowa (47,6 tys. zł) i Victory Public Relations z Jastrzębia (8979 zł miesięcznie).
POT jednak zdecydował się zakończyć postępowanie bez rozstrzygnięcia informując oficjalnie, iż doszła do wniosku, że kryterium jedynie ceny i wybór najkorzystniejszej cenowo oferty nie gwarantuje jakości merytorycznej działań prowadzonych pośród szeroko rozumianej branży turystycznej.
Aktualizacja 21.12.2022:
Dziś wirtualnemedia podały informacje, że POT do współpracy przy kampaniach internetowych na Facebooku dotyczących promocji obiektów UNESCO wybrał Mastermind Media. Oferty składało 18 firm.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami