TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-11-08 - Kto został recepcjonistą roku 2018?

Wybrano laureatów konkursu Recepcjonista Roku 2018, organizowanego przez A.I.C.R. Polska - Międzynarodowe Hotelowe Stowarzyszenie Zastępców Dyrektorów i Kierowników Recepcji Hoteli Luksusowych.

reklama


W tegorocznej edycji konkursu zwyciężyÅ‚a Aleksandra Iwanowska z hotelu Sofitel Grand Sopot. Drugie miejsce zajÄ…Å‚ Konrad KuczyÅ„ski z Holiday Inn Warsaw City Centre, a trzecie Jakub Pozorski z Sopot Marriott Resort & Spa.Laureatka bÄ™dzie reprezentować PolskÄ™ w miÄ™dzynarodowym finale, który odbÄ™dzie siÄ™ w Londynie w styczniu przyszÅ‚ego roku.

Aleksandra Iwanowska jest absolwentkÄ… Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunkach Geografia oraz Turystyka i Rekreacja. Swoje pierwsze doÅ›wiadczenia zawodowe zdobywaÅ‚a jako stewardessa na pokÅ‚adach samolotów linii lotniczej Enter Air. PrzygodÄ™ z hotelem rozpoczęła w 2015 r., dziÅ› jest recepcjonistkÄ… w Sofitel Grand Sopot, hotelu należącym do Grupy Orbis i może poszczycić siÄ™ tytuÅ‚em "Recepcjonisty Roku 2018".

Konkurs składał się z trzech części. Pierwszą z nich był test pisemny z ogólnej wiedzy hotelarskiej i związanych z nią podstawowych pojęć finansowych. Część druga i trzecia to anglojęzyczna rozmowa z komisją oraz tzw. roleplay. Na tym etapie zadano dwa pytania: dlaczego to właśnie kandydat powinien wygrać konkurs, co kandydat ma do zaproponowania jury w Londynie i czym mógłby się podzielić z koleżankami i kolegami z pracy po powrocie z Londynu.

OdpowiadajÄ…c na drugie pytanie musiaÅ‚am wcielić siÄ™ w rolÄ™ dyrektora hotelu i udzielić informacji o tym, co bym zrobiÅ‚a aby podnieść poziom satysfakcji goÅ›ci, zwiÄ™kszyć przychód hotelu i zmniejszyć koszty. Odgrywana scenka polegaÅ‚a na peÅ‚nym zameldowaniu goÅ›cia z uwzglÄ™dnieniem umiejÄ™tnoÅ›ci upsellingu oraz indywidualnych preferencji goÅ›cia przy jednoczesnym rozwiÄ…zaniu problemu i uspokojeniu drugiego goÅ›cia, zdenerwowanego niedostarczeniem bagażu do pokoju. NajwiÄ™kszym wyzwaniem byÅ‚o dla mnie wcielenie siÄ™ w rolÄ™ dyrektora hotelu i znalezienie najbardziej trafnych rozwiÄ…zaÅ„. - opowiada laureatka

Wygrana Aleksandry Iwanowskiej jest drugim sukcesem hotelu Sofitel Grand Sopot w konkursie. W ubiegÅ‚orocznej edycji pierwszÄ… nagrodÄ™ otrzymaÅ‚a Aleksandra Hinz, obecnie kierowniczka zmiany w tym hotelu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com