TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zgodnie z nowym planem promocji turystyki POTu od przyszłego roku rusza nowa forma wewnętrznej promocji turystyki - reklama regionów w hipermarketach i centrach handlowych.
reklama
POT dostrzegł, iż obecnie centra handlowe cieszą się dużą popularnością, nie tylko jako miejsce dokonywania zakupów, ale również jako sposób na spędzanie wolnego czasu. W większych miastach centra takie odwiedza w czasie weekendu po kilkadziesiąt tysięcy osób, a to często więcej, niż największe targi turystyczne.
Dlatego POT zdecydował się reklamować poszczególne regiony poprzez przygotowanie prezentacji promujących walory określonych terenów. Przyszłoroczna akcja promocyjne będzie kierowana do klienta indywidualnego. Powinna okazać się skuteczna, gdyż z badań wynika, że 83% Polaków samodzielnie organizuje sobie urlopy.
Przygotowując nowatorską kampanię hipermarketową POT oparł się na badaniach, z których wynika, że krajowy rynek w największym stopniu generowany jest przez województwa, na terenie których znajdują się duże miasta - takie jak Warszawa, Kraków, Katowice, Łódź itd.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami