TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Brytyjska linia lotnicza szukając oszczędności zarówno finansowych jak i czasowych, testuje na swoich pokładach nietypowy pomysł niwelacji opóźnień lotniczych.
reklama
British Airways poprosiło członków personelu pokładowego oraz osoby sprzątające na obleganej trasie Londyn-Heathrow - Dublin, aby przez cztery dni powstrzymali się od dokładnego czyszczenia kabiny i porządkowania samolotu między lotami.
Załoga kabinowa została zachęcona do sprzątnięcia jak największej ilości śmieci przed lądowaniem, tak by w czasie postoju na płycie lotniska obsługa naziemna usunęła tylko zanieczyszczenia zebrane wcześniej.
Zamierzeniem testów była redukcja zakłóceń w ruchu pasażerskim, które są spowodowane opóźnieniami samolotów na regularnych lotach oraz późniejszych, związanych ze sprzątaniem pokładu maszyny.
Niecodzienny pomysł British Airways odbił się echem zwłaszcza w brytyjskich mediach. Przewoźnik co prawda poinformował, że podczas trwania procesu nie otrzymał żadnych skarg ani uwag, co do czystości maszyny, ale już zapowiedział, że nie będzie kontynuował testów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami