TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
TUI wprowadza ChatGPT do swojej aplikacji mobilnej i testuje potencjał generatywnej sztucznej inteligencji (AI). To, co pierwotnie zaczęło się jako
reklama
eksperyment trzech inżynierów technicznych TUI i zespoły produktowe aplikacji zakończyło się uruchomieniem pierwszego programu pilotażowego w aplikacji TUI w Wielkiej Brytanii.
Nowa funkcja zapewnia klientom odpowiedzi informacyjne o wakacyjnych kierunkach i spersonalizowane rekomendacje dotyczące wycieczek, aktywności i biletów wstępu do atrakcji. W zależności od poziomu szczegółowości, jaki klient poda na temat rodzaju pożądanego doświadczenia,
takich jak zajęcia kulinarne, wycieczki, czy wizyty w muzeach.
Aplikacja ma zapewnić bardziej wyrafinowaną i odpowiednią krótką listę opisów, zdjęć i linków do sugerowanych doświadczeń. Klienci mogą następnie zarezerwować doświadczenia bezpośrednio na stronie tuiexperiences.com za pośrednictwem aplikacji mobilnej.
Technologie takie jak generatywna sztuczna inteligencja wpływają na nasze życie. wpływają na nasze życie, a TUI wykorzystuje możliwości, jakie to zapewnia. Technologia ChatGPT może pomóc uprościć procesy i usługi dla klientów lub ułatwić dostęp do informacji. Naszym celem jest zostanie liderem w korzystaniu z nowych technologii i aktywne kształtowanie przyszłości turystyki - mówi, cytowany w komunikacie prasowym, Sebastian Ebel, CEO TUI Group
Wprowadzenie ChatGPT do aplikacji mobilnej jest częścią inicjatywy TUI mającej na celu wdrożenia funkcji sztucznej inteligencji we wszystkich obszarach działalności. Strategia TUI zakłada budowanie wewnętrznych umiejętności i możliwości w całej organizacji we współpracy z AWS i innymi
stronami firmami. Stworzono wewnętrzne laboratorium TUI AI Lab, które napędza inicjatywę, działając jako otwarta platforma zapewniająca wskazówki, wsparcie i szkolenia dla wszystkich pracowników koncernu.
Sztuczna inteligencja zaczyna zmieniać sposób, w jaki klienci szukają interakcji z TUI. Kontynuujemy testowanie nowych technologii, które
przynoszą korzyści naszym klientom i pracownikom. Możemy wykorzystać nasze ogromne doświadczenie związane z uczeniem maszynowym i sztuczną inteligencją, które są już zintegrowane z naszą platformą technologiczną. Ten pilotaż da nam nam ważny wgląd w dalszy rozwój tej funkcji mówi Pieter Jordaan, członek Komitetu Wykonawczego Grupy i Dyrektor ds. Informacji w Grupie TUI.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami