TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Coraz więcej osób nie może się obyć bez korzystania z internetu. Także przewoźnicy lotniczy starają się wychodzić naprzeciw temu trendowi.
reklama
Linie lotnicze Virgin Atlantic wprowadziły sieć Wi-Fi we wszystkich swoich lotach, w tym tych obsługiwanych przez partnerskiego przewoźnika Delta Air Lines. To czyni ją pierwszą w Europie linią lotniczą, która oferuje bezprzewodowy dostęp do internetu podczas lotu w całej swojej flocie, liczącej 39 samolotów.
Jak podaje The Telegraph, najtańszy pakiet kosztuje 2.99 funta. W jego ramach, pasażerowie podróżujący samolotami przewoźnika Airbus A330, Airbus A340 i Boeing 747 mogą korzystać wyłącznie z komunikatorów, takich jak Whatsapp, iMessage, Facebook Messenger i inne podobne aplikacje) podczas całego lotu, bez limitu danych. Usługa "Messaging Pass" nie pozwala jednak na wysyłanie ani otrzymywanie zdjęć czy filmów.
Osoby latające samolotami A330, A340 i B747 należącymi do przewoźnika, mogą przeglądać Internet korzystając z usługi "Wi-Fi light", która kosztuje 4,99 funtów za godzinę nieprzerwanej podróży lub z usługi "Wi-Fi max" za 14,99 funtów, co pozwala na pozostanie w Internecie przez cały lot bez limitu danych.
Pasażerowie lecący Dreamlinerem, w ramach usługi Wi-Fi light są ograniczeni do 40 MB danych za 4,99 funta, podczas gdy usługa Wi-Fi max obejmuje 150 MB danych.
Najnowsza oferta jest następstwem posunięcia linii JetBlue Airways, która zaoferowała bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu na wszystkich samolotach dla wszystkich lotów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami