TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-09-08 - Przewoźnik oferuje wi-fi na wszystkich lotach

Coraz więcej osób nie może się obyć bez korzystania z internetu. Także przewoźnicy lotniczy starają się wychodzić naprzeciw temu trendowi.

reklama


Linie lotnicze Virgin Atlantic wprowadziły sieć Wi-Fi we wszystkich swoich lotach, w tym tych obsługiwanych przez partnerskiego przewoźnika Delta Air Lines. To czyni ją pierwszą w Europie linią lotniczą, która oferuje bezprzewodowy dostęp do internetu podczas lotu w całej swojej flocie, liczącej 39 samolotów.

Jak podaje The Telegraph, najtańszy pakiet kosztuje 2.99 funta. W jego ramach, pasażerowie podróżujący samolotami przewoźnika Airbus A330, Airbus A340 i Boeing 747 mogą korzystać wyłącznie z komunikatorów, takich jak Whatsapp, iMessage, Facebook Messenger i inne podobne aplikacje) podczas całego lotu, bez limitu danych. Usługa "Messaging Pass" nie pozwala jednak na wysyłanie ani otrzymywanie zdjęć czy filmów.

Osoby latające samolotami A330, A340 i B747 należącymi do przewoźnika, mogą przeglądać Internet korzystając z usługi "Wi-Fi light", która kosztuje 4,99 funtów za godzinę nieprzerwanej podróży lub z usługi "Wi-Fi max" za 14,99 funtów, co pozwala na pozostanie w Internecie przez cały lot bez limitu danych.

Pasażerowie lecący Dreamlinerem, w ramach usługi Wi-Fi light są ograniczeni do 40 MB danych za 4,99 funta, podczas gdy usługa Wi-Fi max obejmuje 150 MB danych.

Najnowsza oferta jest następstwem posunięcia linii JetBlue Airways, która zaoferowała bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu na wszystkich samolotach dla wszystkich lotów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com