TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels.
reklama
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu minionego roku połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
Harmony Polish Hotels jest wynikiem połączenia 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Zależy nam na wykreowanie wizerunku marki organizacji dynamicznej, nowoczesnej, z wizją i jasnym przekazem korzyści, będącej autorytetem w branży.- mówi Prezes Zarządu, Krzysztof Jędrocha.
Przyjęta Strategia ma w swoim celu dalszy rozwój organizacji, głównie o hotele PREMIUM. Zakłada, że ta marka będzie wsparciem marketingowym dla Hoteli Harmony Polish Hotels w pozyskiwaniu Gości a tym samym w zwiększaniu rentowności dla Hoteli.
Fundacja Polish Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym, wyjątkowym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami