TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Czy jeden przycisk na stronie www może być wart 157 milionów złotych? Udowodniliśmy, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło Rainbow srebrną statuetką.
reklama
To już 8. nagroda dla Rainbow w tym prestiżowym plebiscycie. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.
Tajemniczy, nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na r.pl. Przycisk ten pokochali turyści - mogą beztrosko "zablokować" cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i, dzięki temu, mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami