TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2024-11-07 - Rozwiązanie Rainbow nagrodzone

Czy jeden przycisk na stronie www może być wart 157 milionów złotych? Udowodniliśmy, że tak, a jury konkursu Effie Awards Poland doceniło pomysł i nagrodziło Rainbow srebrną statuetką.

reklama


To już 8. nagroda dla Rainbow w tym prestiżowym plebiscycie. Effie Awards jest największym konkursem marketingowym na świecie, w którym nagradzane są najskuteczniejsze działania, kampanie i rozwiązania marketingowe.

Tajemniczy, nagrodzony przycisk to nic innego, jak rezerwacja wstępna dokonywana prosto z karty hotelu czy wycieczki na r.pl. Przycisk ten pokochali turyści - mogą beztrosko "zablokować" cenę wyjazdu i miejsce na kilka dni i, dzięki temu, mieć czas na spokojne podjęcie ostatecznej decyzji.





Według organizator dla biznesu przyniosło to aż 157 milionów złotych dodatkowej sprzedaży w kanale online. Okazuje się, że proste rozwiązania są najlepsze. Ta nagroda to efekt ciężkiej pracy interdyscyplinarnego zespołu pracowników IT, Call Center, E-commerce i Marketingu podkreśla Michał Jaworski, dyrektor ds. e-commerce, marketingu i strategii omnichannel.

Jednak pomysł rozwiązania, jak i jego obsługa nie jest tak oczywista. Służy nie tylko do przywiązania użytkownika do podjęcia decyzji, ale także pozwala zbierać dane i targetować reklamy na osoby realnie zbliżające się do podjęcia decyzji. Bowiem strony "blokady", nawet bez jej założenia, świadczy, że klient jest w "okienku" decyzyjnym (tylko np. nie chciał podać swoich danych).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com