TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-08-04 - Akcja walki z roznegliżowanymi klientami restauracji kontynuowana

Koniec golasów na sopockim Monciaku. Zeszłoroczna akcja pomogła zmniejszyć ilość roznegliżowanych turystów przechadzających się po mieście. W tym roku jest pod tym względem wyraźnie lepiej.

reklama


Rok temu, rozpoczęła się informacyjno-edukacyjna akcja, której pomysłodawcą było Stowarzyszenie Turystyczne Sopot. W ramach akcji w restauracjach pojawiły się plakaty "NIEUBRANYCH KLIENTÓW NIE OBSŁUGUJEMY". Jak podał Dziennik Bałtycki, akcja zakończyła się sukcesem i w tym roku jest kontynuowana z równym powodzeniem. Członkowie Stowarzyszenia zwracali uwagę na to, że plaża jest jedynym miejscem, gdzie powinno się chodzić w strojach kąpielowych, a roznegliżowani klienci w restauracjach psują wizerunek całego miasta, zwłaszcza takiego, które uchodzi za elegancki kurort.

Od kilku lat prowadzimy szereg działań zarówno w kwestii bezpieczeństwa, jak i estetyzacji miasta: zakaz spożywania alkoholu na ulicach i na plaży, kontrola sklepów całodobowych, zakaz reklam na parasolach czy dbałość o wygląd i kolorystykę obiektów gastronomicznych. Stawiamy także na prestiżowe wydarzenia, takie jak m.in.: Festiwal Sopot Classic czy Literacki Sopot, które w środku sezonu wakacyjnego oferują mieszkańcom i gościom kulturę na najwyższym poziomie. Kolejnym krokiem jest kampania zachęcająca do tego, aby ubierać się odpowiednio do okoliczności. Ulice pięknego Sopotu czy stolik w kawiarni przy Monciaku to nie jest już plaża - komentował prezydent Sopotu, Jacek Karnowski

W tym roku, akcja dalej trwa i STS rozdało naklejki i plakaty również punktom gastronomicznym. Przedstawiciele Stowarzyszenia zapewniają, że roznegliżowani klienci nie pojawiają się już w lokalach gastronomicznych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com