TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-06-11 - Kampania FLY.PL o podróżowaniu w pandemii nagrodzona

Kampania o bezpiecznym podróżowaniu w pandemii Fly.pl otrzymała nagrodę specjalną w konkursie Performance Marketing Diamonds CEE 2021

reklama


W ramach nagrodzonej kampanii Fly.pl stworzyÅ‚o m.in. cykl artykułów poÅ›wiÄ™conych obostrzeniom i zasadom wjazdowym w krajach najchÄ™tniej odwiedzanych przez polskich turystów. 

Wysoka jakość przygotowywanych treści spowodowała zwiększenie obecności marki w internecie, mediach ogólnoinformacyjnych i branżowych w sposób organiczny. Działania te przyczyniły się do pozyskania nowych klientów oraz zmniejszenia dystansu między Fly.pl a konkurencją - wyjaśnia Kacper Daszke Dyrektor marketingu i e-commerce Fly.pl.

Efekty kampanii zostały docenione przez kapitułę konkursu, która zdecydowała przyznać Fly.pl nagrodę specjalną w kategorii Creative actions in crisis. W tej kategorii wyróżniono nieszablonowe kampanie i działania prowadzone w 2020 roku dotyczące dostosowania się firmy do zmian rynkowych wynikających z pandemii COVID-19. Kryteria oceny to wysoka efektywność biznesowa, innowacyjność i szybkość reakcji na zmieniającą się rzeczywistość.

PomysÅ‚ na przygotowanie kampanii informacyjnej pojawiÅ‚ siÄ™ po pierwszych komunikatach o zamkniÄ™ciu granic. Widmo kryzysu zwiÄ…zanego z ograniczeniem możliwoÅ›ci podróżowania i szerzÄ…ce siÄ™ w mediach fake newsy zainspirowaÅ‚y nas do stworzenia bazy wiedzy z komunikacjÄ… rzetelnÄ…, bez podwyższonego poziomu sensacji obecnego w mediach tradycyjnych. DziÄ™kujemy za to wyróżnienie, które jest zwieÅ„czeniem miesiÄ™cy intensywnej pracy - dodaje Kacper Daszke.

Performance Marketing Diamonds CEE 2021 to trzecia edycja konkursu organizowanego przez IzbÄ™ Gospodarki Elektronicznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com