TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2020-09-12 - LOT idzie na rękę podróżnym

Z uwagi na niepewną sytuację w zakresie przelotów i wielu klientów wahających się przed zakupem biletów lotniczych, LOT wprowadził elastyczne zasady zarządzania rezerwacją.

reklama


Oznacza to także zniesienie dodatkowych opłat za dokonywane zmiany i możliwość dopasowania się do aktualnej sytuacji epidemiologicznej w kraju docelowym. Rozumiemy potrzeby naszych klientów, którzy w obliczu stale zmieniających się obostrzeń w poszczególnych krajach w związku z globalną pandemią oczekują usługi, która zapewni im maksymalny poziom bezpieczeństwa, komfort i elastyczność w planowaniu podróży - powiedział Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych PLL LOT. - Dotyczy to nie tylko pasażerów, którzy zamierzają wybrać się na urlop wczesną jesienią, ale również stopniowo powracającego ruchu biznesowego. Oferujemy naszym klientom jeden z najbardziej konkurencyjnych produktów na rynku, a w ramach niego: elastyczność rezerwacji i łatwe zarządzanie nią online, atrakcyjne ceny biletów i wysoki standard produktu pokładowego.

Jest to bardzo dobre posunięcie - ryzyko braku możliwości wylotu, bowiem nie może spoczywać w całości na podróżnych, gdyż wtedy nie będą oni zainteresowani przelotami lub będą szukać alternatywnych sposobów transportu (np. samochodów dla krótszych tras europejskich).

Opcja zmian rezerwacji jest dostępna dla biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie. Może się jednak zdarzyć, że wystąpią różnice wynikające z braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. Także dla biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje jednorazowa możliwość bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com