TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-10-09 - 100 mln zł ma kosztować promocja Polski przed Euro 2012

Mistrzostwa piłkarskie Euro 2012 mają być doskonałą okazją na promocję Polski za granicą. Jednak by wytworzyć doskonały wizerunek naszego kraju potrzebne są ogromne środki - około 100 milionów złotych.

reklama


Spółka PL.2012 chce, by mistrzostwa pokazały Polskę jako kraj nowoczesny, przyjazny, o bogatej kulturze i atrakcyjny turystycznie. Plan promocji powstanie w listopadzie tego roku. A pierwsze działania promocyjne mają się rozpocząć już jesienią przyszłego roku.

Na tak obszerną kampanię potrzeba około 100 milionów zł - szacuje PL.2012. A eksperci i tak mają wątpliwości czy to wystarczy.

Mistrzostwa w 2012 roku w Polsce to doskonała okazja do ofensywy reklamowej w największych państwach Europy. Część kampanii ma też być skierowana do samych Polaków - tłumaczy spółka PL.2012.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com