TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Mistrzostwa piłkarskie Euro 2012 mają być doskonałą okazją na promocję Polski za granicą. Jednak by wytworzyć doskonały wizerunek naszego kraju potrzebne są ogromne środki - około 100 milionów złotych.
reklama
Spółka PL.2012 chce, by mistrzostwa pokazały Polskę jako kraj nowoczesny, przyjazny, o bogatej kulturze i atrakcyjny turystycznie. Plan promocji powstanie w listopadzie tego roku. A pierwsze działania promocyjne mają się rozpocząć już jesienią przyszłego roku.
Na tak obszerną kampanię potrzeba około 100 milionów zł - szacuje PL.2012. A eksperci i tak mają wątpliwości czy to wystarczy.
Mistrzostwa w 2012 roku w Polsce to doskonała okazja do ofensywy reklamowej w największych państwach Europy. Część kampanii ma też być skierowana do samych Polaków - tłumaczy spółka PL.2012.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami