TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2021-05-07 - SITE Poland prezentowało ofertę polskiej turystyki biznesowej na SITE NITE

Transmisja na żywo na całym świecie od poniedziałku, 26 kwietnia 2021 r., do środy, 28 kwietnia 2021 r. Całe wydarzenie zostało zaplanowane w 5 blokach czasowych i "podążało za słońcem" od Chicago do Sydney, z angażującym wkładem globalnej sieci oddziałów SITE, sponsorów, (Abu Zabi i Imex Group) członków SITE oraz profesjonalistów branży incentive.

reklama


Transmisja SITE NITE all NITE odbywała się po zarejestrowaniu poprzez www.siteglobal.com oraz wszystkie kanały społecznościowe SITE.

Treści przekazywane były w 15-minutowych blokach. SITE Poland przygotowało swój materiał - film video w ramach projektu realizowanego przy współpracy z Polska Organizacja Turystyczną/Poland Convention Bureau. Materiał prezentowany był w sekcji "Discover". Grupa członków zaprojektowała osobisty film o Polsce, z własnych nagrań, opowiadający o naszym dziedzictwie kulturowym, o pięknej przyrodzie, dobrze przygotowanych obiektach, atrakcjach i o pomysłach na incentive.

Nasz materiał wzbudził duże zainteresowanie, w trakcie emisji toczyła się ciekawa i wesoła dyskusja o kulinariach, o miejscach wartych odwiedzenia, uczestnicy dzielili się swoimi wrażeniami z pobytu w Polsce. Kilkanaście osób zaciekawiła też strona internetowa poświęcona Polsce. - mówi Grażyna Woźniczka, Członek Zarządu Site Poland, koordynator Projektu Destination Poland.

SITE NITE wypełniło lukę w naszym kalendarzu imprez, ponieważ w tym roku nie odbędą się targi IMEX Frankfurt i SITE NITE Europe. Była to dla nas wspaniała okazja, aby zgromadzić naszą globalną społeczność. Co ważne, pokazaliśmy też kilka wspaniałych relacji wideo z Incentive Summit Americas, naszego pierwszego wydarzenia na żywo od stycznia 2020 roku, które odbyło się na początku kwietnia - powiedziała Tahira Endean, Head of Events w SITE.

Podczas wydarzenia odbyły się m.in:



Wydarzenie w liczbach:


Podróże motywacyjne, czyli "I" w MICE, to najszybciej rozwijający się sektor branży wydarzeń biznesowych, z największymi wydatkami per capita i najszerszym łańcuchem dostaw. Stanowiąc około 7% wszystkich działań związanych z wydarzeniami biznesowymi, w badaniu Events Industry Council's Global Economic Impact (2018) szacuje się, że branża incentive travel jest warta około 75 miliardów dolarów na całym świecie. The Society for Incentive Travel Excellence (SITE) założone w 1973 r jest jedynym stowarzyszeniem Business Events dedykowanym globalnej branży incentive travel. Jesteśmy profesjonalnym stowarzyszeniem zrzeszającym 2500 członków z 90 krajów, pracujących w korporacjach, agencjach, liniach lotniczych i w całym łańcuchu dostaw. Bycie częścią tej społeczności daje wartość naszym członkom zarówno na poziomie globalnym, jak i na poziomie lokalnych oddziałów, poprzez tworzenie sieci biznesowej, edukację, certyfikację. SITE jest głęboko zaangażowane w nowe pokolenie i prowadzi najlepszy w swojej klasie program dla młodych liderów W Polsce nasze stowarzyszenie liczy 48 członków. W grupie tej mamy również dziewięcioosobowy team Young Leaders, który bierze udział w naszym autorskim programie rozwojowym rozpisanym na 2021 r. To nasz flagowy projekt, który podobnie jak projekt Destination Poland wyróżnia nasze stowarzyszenie na rynku. Z ofertą na Polskę mamy ambicję docierać poprzez różne kanały komunikacji do szerokiej grupy odbiorców na całym świecie - mówi Grażyna Grot-Duziak, prezes SITE Poland.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com