TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Tureckie Ministerstwo Kultury i Turystyki zwiększył swój budżet na promocję, wraz z utworzeniem nowej agencji rozwoju - zapowiedział tamtejszy minister turystyki.
reklama
W 2018 roku mieliśmy budżet na promocję w wysokości 18 mln dolarów. W tym roku zwiększyliśmy go do 180 mln dolarów. Wraz ze wzrostem sektora turystycznego, udział Agencji Promocji i Rozwoju Turystyki będzie wzrastał. Będziemy prowadzić więcej prac reklamowych i przyciągać więcej turystów - powiedział Mehmet Nuri Ersoy, cytowany przez internetowe wydanie dziennika Hurriyet Daily News.
Nowo powstała agencja pracuje nad programami telewizyjnymi promującymi Turcję w 20 krajach, jak podał Ersoy. TGA zawarła umowę z National Geographic na produkcję trzech programów, które pokażą piękno Stambułu i miast Anatolii.
Minister przyznał, że wybuch koronawirusa w wielu krajach, w tym w tych, które generują turystów, będzie miał wpływ na turecki sektor turystyczny. Efekt koronaawirusa złagodzi się po kwietniu i maju. Spodziewamy się, że w do lipca uda nam się w pełni odzyskać równowagę. Szacujemy, że nasze straty będą poniżej średniej światowej. Planujemy szybkie ożywienie gospodarcze. Środki ostrożności, które podejmiemy w czasie kryzysu, zaowocują później - powiedział Ersoy.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami