TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-09-12 - Wystartowała nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej

Akcja skierowana jest do osób, które wybierają się do Czech i na Węgry lub do tych turystów, którzy niedawno odwiedzili te kraje.

reklama


RuszyÅ‚a nowa kampania Polskiej Organizacji Turystycznej - "TIME FOR POLAND". Ma ona zachÄ™cić turystów z Europy Zachodniej do przyjazdu do Polski. GrupÄ… docelowÄ… sÄ… osoby mÅ‚ode w wieku 25-35 lat i rodziny z dziećmi. Podczas szukania najlepszego hotelu lub procesu zakupu np. biletów lotniczych do Budapesztu czy Pragi pojawia siÄ™ reklama "TIME FOR POLAND", która przekierowuje potencjalnych turystów na odpowiedniÄ… wersjÄ™ jÄ™zykowÄ… strony polska.travel. Kampania obejmuje takie kraje jak: Austria, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Wielka Brytania i WÅ‚ochy.

SprawdziliÅ›my potencjaÅ‚ turystyczny paÅ„stw europejskich. W badaniu okazaÅ‚o siÄ™, że wÅ‚aÅ›nie mieszkaÅ„cy tych krajów najchÄ™tniej podróżujÄ… do Czech i na WÄ™gry. PostanowiliÅ›my wiÄ™c zainteresować ich także PolskÄ…. W kampanii promujemy przede wszystkim popularne destynacje, tak jak Kraków, Warszawa czy WrocÅ‚aw. Oprócz tego w reklamach pojawiajÄ… siÄ™ kreacje dopasowane do potrzeb poszczególnych rynków. I tak na przykÅ‚ad Holendrom rekomendujemy piÄ™kne trasy rowerowe, WÅ‚ochom i Hiszpanom pokazujemy GdaÅ„sk i wycieczki kajakowe a w Wielkiej Brytanii reklamujemy nadbaÅ‚tyckie plaże - mówi Agnieszka JÄ™drzejczyk, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Kampania wystartowaÅ‚a wraz z poczÄ…tkiem wrzeÅ›nia i potrwa do koÅ„ca października.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com