TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Internetowe Biuro Podróży Travelplanet.pl co roku notuje wzrost przychodów sięgający 300 proc. Podczas gdy w 2003 r. z usług Travelplanet.pl skorzystało ok. 5 tys. klientów, prognozy na rok 2004 mówią o 12 tys. klientów.
reklama
Tym samym firma ugruntuje swą pozycję największego internetowego biura podróży w tej części kontynentu. Prezes Travelplanet.pl, Piotr Multan uważa, że kłopoty polskich biur podróży często wynikają z braku wysokich standardów zarządzania. Travelplanet.pl zainwestował w zintegrowany z call center system obsługi sprzedaży. To rozwiązanie pozwoli na utrzymanie wysokich standardów przy obsłudze nawet kilkudziesięciu tysięcy turystów rocznie. Wdrożeniem nowych rozwiązań informatycznych, pozwalających na zarządzanie rosnącą ofertą, przychodami oraz relacjami z klientami zajęła się spółka MacroSoft Wrocław. System łączy oprogramowanie klasy ERP (SKID) i CRM (LINFO) z obsługą call center. Przy budowie systemu wykorzystano możliwości pracy grupowej pakietu IBM Lotus/Notes.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami