TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-08-13 - Grecos motywuje agentów (g)rywalizacją

16 cotygodniowych zadań pod hasłem "W 100 dni dookoła Grecji" rozwiązują pracownicy agentów Grecosa. Zwycięzcy pojadą do Grecji. Touroperator postawił na Grywalizację - program przygotowany specjalnie dla biur podróży, z którymi Grecos współpracuje.

reklama


Grywalizacja to z jednej strony dodatkowa motywacja dla partnerów, z drugiej - możliwość atrakcyjnego pokazania oferty touroperatora i sprawdzenia wiedzy o niej. Na udział zdecydowali się właściciele ponad 200 autoryzowanych i partnerskich biur. Blisko 400 ich pracowników zalogowało się do gry i zbiera punkty walcząc o udział w Grecos Adventure - wyjeździe do Grecji. Nagroda to nie jedyny magnes dla uczestników, bo wielu z nich traktuje Grywalizację jako wyjątkową formę szkolenia. Zabawa i rywalizacja w jednym z każdym tygodniem zyskuje jeszcze na popularności.

Duch rywalizacji w połączeniu z informacjami, o które pytają klienci, to dla mnie mieszanka idealna - ocenia Renata Ród z krakowskiego biura Connect-Travel. Lubię i bardzo dobrze znam Grecję, ale czasami coś mnie zaskoczy z pytań z mapy i zainspiruje do zgłębienia tematu. To potem przekłada się na plus w rozmowach z Klientami - dodaje Ród.

Co tydzień pojawia się nowe wyzwanie. Ostatnie trafi do uczestników w połowie września. Każde z 16 zadań to kolejny element mapy "W 100 dni dookoła Grecji", bo Grywalizacja potrwa właśnie około 100 dni. Poprawna odpowiedź lub zrealizowanie postawionego celu zwiększa liczbę punktów na koncie. W przypadku części zadań na rozwiązanie jest tydzień, inne są tak skonstruowane, że można do nich wrócić przez dłuższy, ale też przez określony okres.

Podczas realizacji zadań Grywalizacji liczą się kreatywność, znajomość oferty Grecosa i wiedza o Grecji - opisuje Paulina Sypuła, koordynator Zespołu Szkoleń i Trade Marketingu w Grecosie. Tegoroczny projekt jest podróżą szlakiem greckich wysp, miast i nieodkrytych dotąd smaków. Chcemy, żeby użytkownik spędził z nami choć chwilę na najpiękniejszych plażach, zanurzył się w błękitnym morzu i poczuł na swojej skórze ciepło greckiego słońca - obrazowo przedstawia projekt Sypuła.

Zadanie, od którego zaczęła się tegoroczna Grywalizacja, polegało na dopasowaniu uwidocznionych atrakcji do wysp. Powitalny komunikat brzmiał "Zabieramy Cię w miejsca, które nieprzerwanie zachwycają podróżników z całego świata!" Drugi tydzień był poświęcony Kos - "krainie miodem płynącej". Materiały Grecosa zawierały informacje m.in. o popularnej na Kos hodowli pszczół i produkcji miodu, ale też o obchodzonym 24 sierpnia w mieście Antimachia święcie miodu zwanym Giorti tou Meliou. Zadaniem było przesłanie zdjęcia pokazującego zwiedzanie Grecji bądź przygotowania do wyjazdu.

Kolejny tydzień wymagał innego rodzaju zaangażowania. Oprócz obrazkowej układanki czekał bonus w konkursie sprzedażowym - punktowane było każde potwierdzenie rezerwacji założonej na wycieczkę objazdową "Grecja po mojemu" lub "Ateny po mojemu". Te przykładowe zadania pokazują ich różnorodność - część jest oparta na wiedzy o Grecji i ofercie Grecosa, inne polegają na realizacji celu sprzedażowego, nie brakuje też zadań wymagających pomysłowości.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com