TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2019-04-15 - Grupa eSky rozpoczyna kolejny etap ekspansji

Grupa eSky realizuje kolejny etap globalnej ekspansji. Zgodnie z przyjętą strategią operator rozpoczął działalność na nowych rynkach europejskich - w Niemczech, Austrii i Włoszech, oraz amerykańskich - w Chile, Argentynie i Meksyku.

reklama


Do końca 2019 roku grupa eSky chce wejść do 25 nowych krajów i w sumie być obecna na ponad 60 światowych rynkach. Z szacunkowych planów grupy wynika, że użytkownicy korzystający z oferty eSky w nowych krajach wygenerują ponad 15% całkowitej liczby rezerwacji.

Branża turystyczna dynamicznie się rozwija. Według przewidywań analityków wskaźnik globalnego wzrostu tego sektora (CAGR) do 2022 roku wyniesie ok. 11,1%. Wartość całego rynku szacowana jest zatem na 1,1 biliona USD. Do głównych motorów napędzających biznes należą postępująca globalizacja, otwierające się granice, innowacje w branży transportowej oraz ekonomia współdzielenia czyli zmiana postaw społecznych z "mieć" na "być". Wolimy kolekcjonować przeżycia i doświadczenia, co sprzyja podróżowaniu. Jako globalny gracz oferujemy usługi podróżującym na całym świecie i - choć potrzeby użytkowników są bardzo zróżnicowane - widzimy, że chęć oraz konieczność podróżowania stale rosną. Oczywiście nie tylko my dostrzegamy potencjał rynkowy, dlatego turystyka to obecnie wysoce konkurencyjna branża - komentuje Marius Turbatu, Global Expansion Director w grupie eSky.

Grupa eSky jest obecna na blisko 40 światowych rynkach, a dzięki globalnym i regionalnym stronom internetowym (eSky.com, eDestinos.com) pozyskuje użytkowników ze wszystkich krajów i terytoriów zależnych na świecie. W kolejnych etapach rozwoju eSky planuje wejść na pozostałe rynki europejskie - w tym do krajów Europy Wschodniej, a także uważnie przygląda się nowym regionom, takim jak Afryka czy Azja-Pacyfik (APAC).

Europa i Ameryka Łacińska są dla nas kluczowymi regionami. Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez niektóre dojrzałe rynki w Europie Zachodniej - takie jak Wielka Brytania, Francja czy Hiszpania - do których weszliśmy w ubiegłym roku; ale jednocześnie jesteśmy mile zaskoczeni obiecującymi wynikami w Grecji lub Peru. To dwa rynki o niższej konkurencji i dużym apetycie na podróże. Po ubiegłorocznym upadku Tripsty - greckiego operatora - na tym rynku powstała ciekawa dla nas przestrzeń, którą skutecznie zagospodarowujemy. Przewidujemy, że Europa Wschodnia będzie regionem z drugim co do wielkości wzrostem branży podróży online w ciągu najbliższych 4 lat dlatego skupiamy się na zaadresowaniu tutejszych rynków, ale przyglądamy się coraz uważniej także bardziej odległym rynkom RPA, Australii i Nowej Zelandii - dodaje Marius Turbatu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com