TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-09-07 - Wykradziono dane z kart kredytowych pasażerów linii lotniczej

Niedawno w ręce hakerów trafiły dane klientów sieci hotelowej. Teraz wykradziono dane pasażerów przewoźnika lotniczego. Niestety dotyczy to również informacji z kart płatniczych.

reklama


O wycieku danych klientów sieci hotelowej pisano w Wyciekły dane klientów sieci hotelowej. Niestety kolejnymi ofiarami oszustwa zostali podróżni British Airways. Linie prowadzą dochodzenie w tej sprawie. Przewoźnik nakłania klientów dotkniętych kradzieżą do skontaktowania się ze swoimi bankami lub dostawcami kart kredytowych. Wyciek danych osobowych miał trwać od 21 sierpnia od 22:58 do 5 września i dotyczy ponad 380 tys. płatności.

Linia lotnicza powiadomiła policję oraz odpowiednie władze. British Airways przestrzegająKażdy, kto może być narażony na ryzyko oszustwa, powinien rozważyć zmianę hasła online, monitorować konta bankowe i inne konta internetowe oraz kontrolować skrzynkę mailową, ponieważ oszuści mogą wykorzystać wykradzione dane.

Naruszenia danych są nieodłączną częścią świata, w którym obecnie żyjemy, a działalność przestępcza staje się coraz bardziej wyrafinowana. Niestety, jest to prawdopodobnie kolejna katastrofa PR dla British Airways, tym bardziej, że obejmuje ona bilety zakupione w wrześniowej sprzedaży, która jest obecnie szeroko promowana-podsumował Rob Burgess, redaktor brytyjskiej strony internetowej www.headforpoints.com.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com