TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-03-31 - Młodych klientów trzeba zaskakiwać

Na co touroperatorzy zwracają uwagę dobierając nowe kierunki do oferty? Jakich trendów można się spodziewać? Czy organizacja wyjazdów zarówno młodzieżowych, jak i tych dla dorosłych może być sposobem na wychowanie sobie lojalnych klientów? Między innymi o tym rozmawiamy z właścicielką biura podróży Rego-Bis, Gabrielą Mańką-Sokullu.

reklama


Co nowego zaproponuje Rego-Bis w nadchodzącym sezonie?

Każdego roku wprowadzamy nowości aby Klient miał większy wybór. Od 24 lat działając na rynku mamy świadomość zapotrzebowania na różne formy i standardy wypoczynku. W sezonie 2017 zostały wprowadzone nowe hotele do programu czarterowego do Albanii, w miejscowości Saranda, hotel z forma All, w miejscowości Durres kilka nowych hoteli. Ponadto została rozbudowana oferta do Bułgarii z wprowadzeniem nowej uroczej miejscowości Sozopol. Dodatkowo została rozwinięta baza hotelowa w Czarnogórze i w Chorwacji. Jednak największą nowością jest wprowadzenie zupełnie nowego kierunku na rynek czarterowy w Polsce - Macedonia - Ochryda, który jest dostępny w bezpośrednich lotach z Katowic do Ochrydy. Szybkość przemieszczenia, super baza hotelowa, wiele turystycznych atrakcji na miejscu stanowi świetny produkt.

Jakie są Pani oczekiwania wobec nadchodzącego sezonu? Jakie trendy Pani zdaniem będą dominować?

W tym sezonie prowadzimy dalszą analizę kierunków, w których się specjalizujemy, aby jeszcze bardziej dopracować ofertę i ją zwiększyć w sezonie 2018. Dużym powodzeniem cieszy się oferta z polskimi animacjami widać, że wypoczynek klienci wiążą z pewną aktywnością.

Jakie kierunki w Państwa ofercie cieszą się największą popularnością? Czy jakiś kierunek zaskoczył Panią na plus albo minus?
Wszystkie kierunki na plus. Sprzedaż jest dobra. Albania od kilku sezonów przeżywa swój rozkwit. Pozytywnie nas zaskoczyło zainteresowanie Macedonią. Żaden z naszych kierunków nie ma tendencji minusowej.

Jakie warunki muszą spełniać agenci aby z Państwem współpracować?
Oczywiście muszą być zaangażowani w sprzedaż, rzetelnie przekazać naszą ofertę. Stawiamy na znajomości naszej oferty i uczciwość w przekazie Klientowi. Dlatego też robimy szkolenia, prezentacje, wyjazdu studyjne. Staramy się dotrzeć do każdego Agenta z osobna aby mu poświęcić czas i poznać go bliżej.

Czym przekonujecie Państwo do siebie turystów? Co doceniają agenci? Z jakich narzędzi promocyjnych korzysta Rego-Bis?
W dobie natłoku ofert ważny jest szybki kontakt - Agent - Organizator. To zapewniamy. Wysoka prowizja jest nieodzownym atutem, że warto nas sprzedawać. Rożna forma szkoleń i nowości, które wprowadzamy daje im możliwość zaskoczenia Klienta. Dopracowanie każdego programu, logistyki i to, ze hotele są kontaktowane w całości Agent ma gwarancje, iż klient zawsze będzie zakwaterowany w wybranym hotelu. Dodatkowo promocje, które dedykujemy Klientom sprawiają, że nasza oferta jest atrakcyjna.

Rego-Bis postawił także na turystykę młodzieżową. Jakie perspektywy rysują się Pani zdaniem przed tą gałęzią turystyki?

Wraz z rozwojem turystyki młodzieżowej bardzo rozwinęliśmy ofertę dla Klienta dorosłego. Obozy młodzieżowe robimy od lat i to dobrze, docelowo staramy się, aby młody klient stał się z czasem naszym dorosłym Klientem i został na dłużej. Turystyka młodzieżowa ma swoją przyszłość ale wymaga znaczniejszego zaangażowania, ponieważ młodzież wyznacza zmienne trendy, trzeba ich ciągle zaskakiwać.

Jakie wymagania stawia Pani przed pilotami, rezydentami czy wychowawcami, z którymi podejmuje Pani współpracę? Czy znalezienie dobrego pracownika jest trudne?

Jestem wymagająca od siebie i wszystkich pracowników. Ponieważ co robimy jest pewną misją. Pracę którą wykonujemy jest ciężka. Stawiam na dobre przygotowanie kadry, aby swoją pracę traktowali jak pasję. Buduję od wielu tak coraz lepszą ekipę i fajnie, że ludzie chcą pracować w Rego-Bis, utożsamiają się z marką. Mamy z pracy satysfakcję. Znalezienie pracownika nie jest łatwe, ale nie niemożliwe. Wszystko zależy kto czego w życiu oczekuje. A z nami się każdy rozwinie i nabędzie dużo wiedzy.

Czym się Pani kieruje wybierając kierunki do oferty? Jakie wymagania powinna spełnić konkretna destynacja?

Robię to na czym się dobrze znam. W naszej ofercie dominują . Znam kulturę Bałkanów, mówię w ich językach. Mogę się w ten sposób nawiązać bezpośredni kontakt z partnerem w danym kraju co ułatwia wiele spraw. Destynacja musi być bezpieczna, przyjazna dla turysty, dobrze skomunikowana logistycznie, atrakcyjna cenowo na polską kieszeń. Pracuje z tymi, którzy szanują klienta i stawiają na dobrą jakość. Albania, Bułgaria, Chorwacja, Czarnogóra, Macedonia mają wszystko to o czym wspomniałam. Piękne klimaty, widoki, dobre jedzenie. Polacy kochają Bałkany.

Jakie główne wyzwania stoją, Pani zdaniem, przed branżą turystyczną w najbliższym czasie?

Wiele się dzieje. Wszystko szybko się zmienia. Turystyka staję się rozproszona, każdy chce dotrzeć do Klienta - hotel, linia lotnicza itd. W obecnej dobie żyjemy szybko i przesyt powoduje, że Klienci czują się często zagubieni. Dla każdego jest miejsce pod warunkiem, że sprosta dynamicznemu rozwojowi IT i będzie dbać o Klienta. Patrzę w przyszłość optymistycznie. Najważniejsze, aby był spokój na świecie.

Co Pani sądzi o przynależności touroperatorów do izb samorządu gospodarczego? Czy daje to jakieś wymierne korzyści?

Sama jestem zrzeszona. Nikt jednak nie wykona pracy za nas. Powiem tak, branża jest bardzo rozproszona i to stanowi problem ponieważ nie mamy wypracowanego lobby, które dbałoby o nasze interesy. Stanowimy, jako branża, duży procent PKB ale nie traktuje się nas poważnie. To należy zmienić, wypracować dialog.

Jakie plany rozwoju ma Rego-Bis?

Bardzo duże! Rok 2018 to 25 lecie firmy - szykujemy wiele niespodzianek. Dalsza koncentracja na Bałkanach. Rozwinięcie programów czarterowych o nowe lotniska w Polsce i nowe destynacje w poszczególnych krajach. Wdrożenie nowych 2 produktów ale jeszcze za wcześnie o tym mówić. Nowa odsłona marki Rego-Bis oraz Trendy Camp, która jest od kilku sezonów dedykowana turystyce młodzieżowej. Wiele przed nami, proszę śledzić nasze kroki.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com