TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
2024-03-26 - Travelplanet chwali siÄ™ swojÄ… ofertÄ… i sieciÄ…
Partnerzy franczyzowi Travelplanet.pl w 2023 r. zwiększyli swe przychody o 43 proc. Wiodący multiagent turystyczny planuje dynamiczny rozwój sieci.
reklama
Salony franczyzowe sprzedawały wycieczki droższe od przeciętnej wartości rezerwacji ogółem w Travelplanet.pl - to blisko 9100 zł wobec ok 7750 zł. W 96 salonach franczyzowych turyści znacznie chętniej dokupowali również dodatkowe polisy ubezpieczeniowe.
Takie dane zaprezentowano na konferencji i gali Top of the Top 2023, zorganizowanej 20 i 21 marca w Zakopanem. W uroczystości oprócz franczyzobiorców uczestniczyli partnerzy biznesowi multiagenta: AXA, JoinUP!, DER Tour Polska i TOP Turistik. Najlepszych franczyzobiorców uhonorowano statuetkami i nagrodami w kategoriach Transakcja Roku, Odkrycie Roku, Ekasansja, Sprzedaż Wycieczek, Średnia Wartość Rezerwacji, Sprzedaż Zagranicznych Turoperatorów, Dynamiczny Rozwój, Sprzedaż Polis i Konwersja Polis.
Od 15 marca sieć Travelplanet.pl liczy 100 punktów franczyzowych. Działają w 77 miastach i miasteczkach Polski. I planuje otwieranie kolejnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z rozwoju sieci franczyzowej Travelplanet.pl oraz z wyników sprzedażowych mówi Radosław Damasiewicz, prezes Travelplanet.pl. W ubiegłym roku, po okresie zmian zapoczątkowanych po pandemii covid-19, dokonała się transformacja sieci naziemnej w oparciu o nową umowę i operacyjne zasady działania.
Z etapu reorganizacji sieć przechodzi to fazy wzrostu. Fundamenty są solidne i sprawdzone w boju świetnego sezonu 2023. podkreśla prezes Damasiewicz. Za to właśnie oraz za podążanie za wspólną wizją chcieliśmy podziękować naszym Partnerom podczas gali Top of the Top.
Travelplanet.pl otwiera salony franczyzowe, których potencjał wskazuje na możliwość wygenerowania minimum 1 mln złotych obrotu na sprzedaży wycieczek w pierwszym roku działalności. W ubiegłym roku najlepsze salony franczyzowe przekroczyły istotnie pozom 10 mln zł.
Oferujemy dziś najlepsze warunki finansowe wśród multiagentów, atrakcyjny model sprzyjający zwiększaniu przychodów oraz pewien zakres swobody działania zauważa Radosław Damasiewicz. Wierzymy, że wymaga tego sprzedaż produktów turystycznych, szczególnie na rynkach lokalnych i w bezpośrednim kontakcie. Nasza oferta jest bezwzględnie najszersza na rynku, sprzedajemy wycieczki TUI oraz kilkunastu niemieckich biur. Zamierzamy wykorzystywać tą dużą przewagę do rozszerzenia sieci.
Zanim podejmiemy decyzję o otwarciu salonu, dokładnie analizujemy najbliższe otoczenie planowanej do otwarcia placówki dodaje dyrektor Działu Franczyz Grzegorz Chabior. Potwierdzamy u touroperatorów zgody na prowadzenie sprzedaży. Potencjalny franczyzobiorca otrzymuje od nas kompletną informację i dopiero na jej podstawie podejmujemy wspólnie decyzję o otwarciu salonu. Franczyzobiorca ma wyłączność terytorialną, dostęp do ofert zagranicznych touroperatorów.
Wróć do strony głównej
Pełna wersja
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami