TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Bran偶y Turystycznej


2023-05-08 - Marka Golden Tulip promowana przez燱ojciecha Fiedorczuka

Od dzi艣 rusza nowa kampania Golden Tulip. Marka premium nale偶膮ca do Louvre Hotels Group wynaj臋艂a komika Wojciecha Fiedorczuka, by przybli偶y膰 Polakom sw贸j radosny charakter, kt贸ry ma sprawia膰, 偶e w hotelach Golden Tulip biznes i zabawa miksuj膮 si臋 z sob膮 wy艣mienicie.

reklama


Wizyt贸wk膮 marki Golden Tulip i jej zupe艂nie nowego pomys艂u na jako艣膰 premium w bran偶y hospitality jest otwarty niedawno po gruntownej renowacji Golden Tulip Warsaw Centre, zlokalizowany wraz z przestrzeni膮 kulinarno-rozrywkow膮 The Complex w multibrandowym obiekcie Louvre Hotels Group przy ulicy Towarowej 2 w stolicy. Hotel oferuje 143 pokoje stworzone dla tw贸rczej pracy i b艂ogiego wypoczynku, kreatywne centrum konferencyjne i stref臋 coworkingow膮 oraz pe艂ne s艂o艅ca przestrzenie publiczne, w kt贸rych kwitn膮 pozytywne relacje mi臋dzyludzkie. W The Complex na go艣ci czekaj膮 za艣 dwa koncepty restauracyjne oraz koktajlbar Patio Mixology, gdzie dobrze miksuj膮 si臋 smaki, ludzie i do艣wiadczenia, a dobra zabawa jest zawsze w programie.





Flagowy obiekt Golden Tulip w Polsce jest sceneri膮 dla "Hotelowych historii", pi臋cioodcinkowej serii przedstawiaj膮cej perypetie cz艂owieka biznesu, kt贸ry podczas wizyty w hotelu odkrywa, 偶e dobra zabawa sprzyja dobrym interesom. Autorem skecz贸w jest popularny komik Wojciech Fiedorczuk, kt贸ry wcieli si臋 r贸wnie偶 w g艂贸wnego bohatera serii. Premiera "Hotelowych historii" odb臋dzie si臋 ju偶 8 maja na profilu marki Golden Tulip na Facebooku.

Kolejne odcinki b臋d膮 ukazywa艂y si臋 do 17 czerwca, a ca艂膮 kampani臋 zwie艅czy stand up na 偶ywo Wojciecha Fiedorczuka w koktajlbarze Patio Mixology, zaplanowany na 19 czerwca o godzinie 19:00. Projekt "Hotelowe historie" to okazja, by w kreatywny spos贸b zaanga偶owa膰 spo艂eczno艣膰 skupion膮 wok贸艂 marki Golden Tulip, a tak偶e przybli偶y膰 jej charakter nowym odbiorcom. Zapraszamy do 艣ledzenia naszych kana艂贸w w mediach spo艂eczno艣ciowych i ogl膮dania premier kolejnych odcink贸w serii. Wkr贸tce otworzymy tak偶e rezerwacje na fina艂owy wyst臋p Wojciecha Fiedorczuka na scenie w Patio Mixology m贸wi Danuta Marcinkowska, PR & Marketing Coordinator, Louvre Hotels Group.



Wr贸膰 do strony g艂贸wnej


Pe艂na wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrze偶one.
Kontakt z nami

stat24.com