TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2018-07-02 - Lufthansa City Center International uruchamia dystrybucjÄ™ ofert turystycznych

Globalna sieć agencji turystycznych opartych na licencji franchisingowej, Lufthansa City Center International (LCCI) niedawno uruchomiła własną platformę dystrybucyjną o nazwie LUCY.

reklama


LUCY to w peÅ‚ni dostosowany i oznakowany markÄ… interfejs Lufthansa City Center (LCC), oparty na technologii globalnej platformy dystrybucji ofert turystycznych firmy Atriis Technologies Ltd. DziÄ™ki temu, miÄ™dzynarodowe biura podróży LCC i ich klienci otrzymajÄ… bezpoÅ›redni dostÄ™p do ofert różnych linii lotniczych, hoteli i wypożyczalni samochodów. Co wiÄ™cej, platforma zintegruje również wszystkie treÅ›ci z GDS-ów. To wyraźna zmiana w procesach operacyjnych w obrÄ™bie samego biura podróży.

Platforma LUCY została zaprezentowana wszystkim międzynarodowym członkom LCC podczas pierwszej wspólnej konferencji LCCI zorganizowanej wspólnie z amerykańską siecią Travel Leaders Network w Las Vegas.

W ostatnich miesiącach członkowie LCC z Polski, Włoch, Szwajcarii, Belgii, Austrii, Czech i Słowacji dokładnie przetestowali LUCY. Pilotażowe testy platformy pomogły w dostosowaniu do konkretnych wymagań biur podróży, tak, by móc ją dalej rozwijać i adaptować technologię do ich potrzeb operacyjnych.
Oprócz prezentacji platformy LUCY, LCCI przedstawiło franczyzobiorcom również atrakcyjną ofertę handlową, między innymi jak chociażby znacznie niższe niż średnia rynkowa opłaty miesięczne.

Pierwsza fala rezerwacji rozpoczęła siÄ™ w czerwcu, a proces wdrażania okazaÅ‚ siÄ™ prosty, co potwierdzili sami czÅ‚onkowie tÅ‚umaczy Uwe Müller, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy w LCCI GmbH. Ta nowa platforma to ogromny krok naprzód w zakresie optymalizacji wydajnoÅ›ci procesów w ramach dziaÅ‚alnoÅ›ci naszych franczyzobiorców i Å‚Ä…czenia tradycyjnych technologii rezerwacji zewnÄ™trznych z ofertami w standardzie NDC.

LUCY, jako platforma dla wielu dostawców, skupia najnowocześniejszą technologię dystrybucji w standardzie NDC, a jednocześnie integruje tradycyjnych dostawców globalnych systemów dystrybucyjnych jak Amadeus, Sabre i Travelport. Obecnie, usługi różnych linii lotniczych, wypożyczalni samochodowych i kolei, takich jak Heathrow Express lub Amtrak można rezerwować przez bezpośrednie połączenie. W segmencie linii lotniczych LUCY integruje oferty Lufthansa Group, British Airways, American Airlines i prawie całej grupy międzynarodowych przewoźników niskokosztowych. Wkrótce zostaną dodane oferty Air France/KLM, Air Canada i Emirates. Dodatkowo, w kolejnych etapach dołączone zostaną oferty ubezpieczalni i wypożyczalni samochodów.

MiÄ™dzynarodowi czÅ‚onkowie LCC entuzjastycznie podeszli do nowej platformy: "GłównÄ… zaletÄ… LUCY jest fakt, że bÄ™dziemy mogli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty wyjazdów sÅ‚użbowych korporacji, przedstawić podróżujÄ…cym lepszÄ… i szerszÄ… ofertÄ™ niż dotychczas, jak również uatrakcyjnić formÄ™ jej prezentacji. Sama platforma jeszcze bardziej wzmocni relacje miÄ™dzy czÅ‚onkami LCC. RoÅ›nijmy w siÅ‚Ä™ z LUCY." - powiedziaÅ‚ Marian SzypuÅ‚a, wiceprezes eTravel Lufthansa City Center w Polsce.

Alon Meisels, prezes i zaÅ‚ożyciel Atriis Technologies dodajeLCC to nasz pierwszy dostÄ™p do jednej globalnej sieci z ponad 270 franczyzobiorcami w 90 krajach, która wykorzystuje funkcjÄ™ globalnej dystrybucji naszej platformy. Partnerstwo bÄ™dzie koncentrować siÄ™ na ciÄ…gÅ‚ym rozwoju, zarówno pod wzglÄ™dem liczby użytkowników jak i portfolio dostawców zintegrowanych z naszÄ… platformÄ….

Platforma LUCY zostaÅ‚a uruchomiona na pierwszej wspólnej konferencji LCCI oraz Travel Leaders Network. Premiera miaÅ‚a miejsce tuż po dorocznej konferencji Travel Leaders w Las Vegas, inicjujÄ…c poÅ‚Ä…czenie ekspertów ds. podróży biznesowych obu sieci na szczeblu operacyjnym. W USA 40 biur LCC z 21 krajów spotkaÅ‚o siÄ™ z 200 wspólnikami Travel Leaders.

Podczas warsztatów i sesji plenarnych, eksperci turystyczni omówili bieżące tematy takie jak raportowanie, zarzÄ…dzanie profilami i rozwiÄ…zania dla rezerwacji online. Dodatkowo wzmocnili swoje relacje w ramach LCC Global Incoming Network. Konferencja skupiÅ‚a siÄ™ również na kompleksowej modernizacji miÄ™dzynarodowej koncepcji biznesowej LCC. Od lipca, miÄ™dzynarodowi czÅ‚onkowie LCC specjalizujÄ…cy siÄ™ w obsÅ‚udze podróży sÅ‚użbowych bÄ™dÄ… korzystać z udoskonalonej koncepcji usÅ‚ug i sprzedaży oraz zwiÄ™kszonych usÅ‚ug wsparcia z Centrali LCC.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com