TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2017-09-15 - Lidl ruszył z promocją

Jak można było przewidzieć - Lidl nie poprzestał na produkcji gazetek i rozpoczyna od rozdawania bonów.

reklama


Każdy, kto w dniach 18 do 24 września, zrobi zakupy za minimum 100zł otrzyma voucher na ofertę Lidl Podróże na 100zł. Vouchery będą ważne tylko do 30 września, zatem sieć stawia na skuteczną strategię "straty" - każdy posiadacz bonu rozważy zakup wycieczek z Lidla, bo inaczej "straci 100zł".

Te działania w połączeniu ze sprawną promocją, która już ruszyła w mediach (same media piszą o Lidlu i jego wycieczkach - na razie nie musi on kupować reklam) i na Facebooku mogą zapowiadać słabnącą sprzedaż u agentów w okolicach sklepów sieci Lidl.

Wiele osób z branży dziwi udział dużych organizatorów w projekcie Lidla i użyczenie przez nich swoich marek dla promocji przedsięwzięcia, które może stworzyć konkurencyjną firmę w branży. Znane marki mają znaczenie dla klientów i ich postrzegania nowego kanału sprzedaży. Skoro zatem przy ofercie pojawia się informacja, kto jest organizatorem i są to znane, wiarygodne firmy, to w oczach klientów Lidla z pewnością potwierdziło to jakość oferty turystycznej.

Teraz, gdy Lidl już działa, agentom sąsiadującym z jego sklepami pozostaje patrzeć na to co się dzieje i liczyć, że jednak turystyka nie będzie generowała na tyle dużych przychodów i marż, że polski Lidl nie będzie długofalowo rozwijał tej działalności.

Od Redakcji:
sprawa Lidla wzbudza wiele niepokoju, jej postrzeganie zmienia się zależnie od tego kto i co sprzedaje. Jednak wejście dużych/hurtowych graczy na rynek sprzedaży zawsze się kończy tym samym - spadkiem marż i zamknięciem się mniejszych firm, które nie wytrzymały utraty kilku lub kilkunastu procent przychodów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com