TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Aerofłot przygląda się sprzedaży niektórych agentów. W rozesłanym komunikacie, rosyjski przewoźnik przekonuje, że sprzedaż prowadzona przez niektórych z nich, przynosi nieproduktywny wzrost kosztów i zwiększa ryzyko dla linii lotniczych.
reklama
Przewoźnik zapowiada wprowadzenie monitoringu sprzedaży według kryteriów Point of Sale / Point of Origin - Punkt Sprzedaży / Punkt Wylotu.
Jeśli w strukturze sprzedaży agenta dominuje udział O&D - origin & destination - miejsce wylotu i miejsce docelowe, nieistotne dla regionu w którym znajduje się agencja, poprosimy o szczegółowe wyjaśnienie charakteru takiego ruchu i partnerów od których on pochodzi. - można przeczytać w komunikacie rozesłanym przez rosyjskiego, narodowego przewoźnika.
Za niepożądane czynniki władze Aerofłotu uznały masową sprzedaż O&D z Rosji oraz z Chin przez agencje spoza Rosji lub Chin, a także niezwykle wysoki udział biletów w jedną stronę, zwłaszcza w przypadku miejsc docelowych w Rosji i Chinach. Zarząd przewoźnika prosi o unikanie współpracy z partnerami i dostawcami, którzy generują taki typ ruchu.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami